Final Destination

Had hier meer van verwacht op de demo van de vuurwerkhal, kan komen doordat de Gorilla en Lion heel goed presteerde vlak ervoor. Maar vooral de finale cake was een stuk minder indrukwekkend, wellicht dat het geschoten exemplaar vochtig is geweest.

Afgelopen seizoen in de straat gehad. Prima box, jammer van de wind natuurlijk maar dat went vanzelf. Mooi gevarrieerd, en zeker mooie palmen wat mijn favoriet is.

20221230_144407.jpg

Deed het weer prima bij de demo in Zoetermeer. Sneeuwde wel wat onder bij de Lion en Gorilla die ook geschoten werden.

Lekker gevarieerde compound met een sterke burst. Vooral de red/green coco's vielen bij mij erg in de smaak, lekker helder en goed dik met volle boeketten.
We stonden op een boerderij zonder beschutting maar ondanks de genadeloze wind vond ik hem nog goed over komen.

Een prima box, maar een ding begrijp ik niet en misschien geen eerlijke vergelijking, maar als ik zie deze box 179 euro, de lion 159 euro, de lion klapt deze box er uit maar waarom deze prijs verschil ?

Een prima box, maar een ding begrijp ik niet en misschien geen eerlijke vergelijking, maar als ik zie deze box 179 euro, de lion 159 euro, de lion klapt deze box er uit maar waarom deze prijs verschil ?
hoe kom je erbij ? klapt zeker niet eruit heb ze allebei gehad namelijk . zijn allebei steen goed

hoe kom je erbij ? klapt zeker niet eruit heb ze allebei gehad namelijk . zijn allebei steen goed
Dit gaat over een latere batch, eerste batch final destination was kneitergoed. Deze maakte op mij ook niet de allerbeste indruk meer net op de demo in Hattem. Voor de BF prijs waar die voor te koop stond in orde.

Back
Bovenaan