Filmtopic chocoprins en xtremefireworks

Ik vind dat je filmpjes wat meer levendiger zijn dan vorig jaar..:) Ik hoor wat meer mensen op de achtergrond enzo, dat is dus toppie! Mooie films, echt weer heftig:D

Wat een FINALE zeg. Gewoon niet normaal meer. Dit overtreft alles. Gaat maar door en door. Bedankt voor de mooie films die ik hier heb kunnen zien. Grandioos

De geschoten artikelen tijdens de 00:00 show:

- 120meter vlindermat van orginal
- 3x tropic TB62
- Triplex txb692 100sh 30mm
- Triplex txb600 600sh peacock cake
- Tropic TB201 50sh 2" (ging tegelijk met de FB5)
- Tropic TB232 100sh 30mm
- Triplex 50sh 2''
- Tropic TB303/304/305 combinatie
- Tropic TB217 50sh 2"
- Tropic FB5 5min roman candle box
- Tropic TB200 50sh 2"
- Triplex TXB679 368sh 30mm combination cake
- Triplex 100sh 2'' cake
- Triplex TXB540 2.5" 36sh cake
- 4 x vette Marja van Marijn vuurwerk
- 150 diverse 3,4,5,6 inch shells van Triplex, Weco, Jorge, Lidu, Igual
Deze werden tegelijk geschoten met de Triplex TXB869 600sh 30mm

Daarna de finale bestaand uit:

- 2x Triplex R12100 100sh 2'' tegelijk
- 20x3'' siershells met 4x5''siershells tegelijk
- 10x4'' siershells met daarna 4x5'' siershells tegelijk
- 5x6'' siershells met 8'' Weco shell op eind
- RFC1340 colorfull tails to salute
- 15x TB106a + 15 nitraat cake's tegelijk
- 4x901 + 50x902 (25stuks op schietlont)
- 30x3'' white lotus + 20x4'' white lotus (10x3" en 5x4'' tegelijk)

De totale duur was 26 minuten

Leuk de vette marja als enige consumenten vuurwerk!

Nou vooruit dan maar :)

Bij deze de complete 00:00 show
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En om het af te leren nog enkel de finale
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hope you all enjoy :)

Geweldige filmpjes, bedankt voor het delen.

En mensen kap eens met naar het bedrag vragen, zou ik ook niet geven als het mijn spul was.
Ga het maar uitrekenen als je het zo graag wilt weten.

tnx koetje, we gaan inderdaad geen bedragen noemen. Het heeft iig geld gekost dat is 1 ding waar jullie op kunnen rekenen.

En dan laten we het nog maar niet hebben over de dagenlange voorbereiding wat erin zit.

chocoprins mag ik vragen met welke camera je dit gefilmd hebt? beeldmateriaal ziet er goed uit, en ik zit te denken aan een nieuwe camera:bye:

Bedankt dennis :)

Wij hebben een Panasonic HDC sd700 ter beschikking inclusief een senheiser externe microfoon.

Absoluut een aanrader! In mijn ogen 1 van de beste camera's voor net onder de 1000 euro

wat een held zeg die steekt daar ff een jaarsalaris de lucht in:P
en dan dacht ik dat ik voor spektakel kon zorgen. dat van mij was ook genieten maar niks vergeleken met wat hier ik net heb gezien. ik ben blij dat ik tussen 12 uur en half 1 niet bij jou in de straat stond met mijn vuurwerk want dat had dan niet echt veel nut meer voor mij om af te steken:P
ik heb zelf 3'' lidu geschoten en 2,5'' ti salutes van lidu (en nog paar 4'' cilinders van di blasio en parente) en ik moet zeggen dat mij dat prima beviel:)
ik vond het daarom ook wel leuk om die 3'' lidu bij jou te zien maar daar bovenop ook nog shells die niet van lidu waren
maar echt topklasse hoor hele mooie show, en het lijkt me echt een hele tijd te hebben gekost om alles zo goed door te lonten want die overgangen kloppen echt goed. ik weet niet of je volgend jaar weer zo'n show in elkaar gaat knutselen maar dan ben ik 1 van je eerste kijkers van je nieuwe video:)

:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Chocoprins bij deze ben je als held verklaard! :D

Wat een machtige show, kan een normale prof show echt niet tegenop!
Heb jij het alleen moet investeren of heb je daar sponsoren voor?

Back
Bovenaan