Filmtopic chocoprins en xtremefireworks

Tjonge jonge! wat een show! continue genieten! heb het nu al 3 keer zitten bekijken! fantastisch! een ware inspiratie!

film

film

Bedankt dennis :)

Wij hebben een Panasonic HDC sd700 ter beschikking inclusief een senheiser externe microfoon.

Absoluut een aanrader! In mijn ogen 1 van de beste camera's voor net onder de 1000 euro

Beste prins,

Met welke instellingen filmen jullie, ik heb ook een panasonic hdc maar deze kwaliteit haal ik nog niet.... thanks.

grtz

Mischien een idee om deze show door te laten gaan als het ''nationale vuurwerk''? Aangezien de show in Rotterdam echt om te huilen was! Ik denk eerlijk gezegd dat deze show (welliswaar nog door amateurs geschoten) en met een budget wat waarschijnlijk 5 x zo laag ligt, nog beter in elkaar steekt dan die paar salvo's die er daar zijn afgeschoten! Bravo.

grtz

Haha leuk om te horen firecrack-r maar helaas zijn zulke dingen in nederland niet mogelijk :(

Ik zou dit heel graag op een legale manier willen, maar helaas zijn hier zoveel kosten en tijd aan verbonden dat dit niet mogelijk zal zijn. Denk aan de papiertjes alleen al...

Over de timing in de show, we hebben alles elektronisch geschoten met een 32 kanaals schietkist(waarvan we overgens niet eens alle cue's vol hadden). Tevens hebben we alle shells doorgelont met pyroclocks waardoor de timing goed verliep. Dit is echt perfect zonder het ge*** met lont, het kost wat maar dan heb je ook zeker wat.

Mochten jullie nog meer vragen hebben vraag gewoon raak. Ik vind het mooi om mijn ervaringen te delen met andere mensen.

Sjesus met de hoofdletter S...
Prachtig showtje wat je daar de lucht in jast zeg.
Finale is helemaal geweldig...
Als er nog een keer wat te koop komt in jou straat pm me dan ff:yes:

Hallo chocoprins
Wat een mooie show ,volgend jaar weer?
Ik blijf jullie dit jaar ook weer sponseren(met vele van ons)
mvg paulus

Hoelang zijn jullie bezig om alles op te zetten dan ?
En hoe doe je dat zonder dat de blauwe petten jullie zien of dwars zitten ?

Ik loop hier soms al moeilijk te doen met een 5inch rek haha dus ben wel benieuwd hoe jullie dat doen.

Ik heb weer likkebaardend zitten kijken hoor :D Erg leuke filmpjes en projecten!
Ben benieuwd hoe jullie het volgens jaar gaan doen, want het wordt elk jaar steeds beter :D

Hello Chocoprins and Xtremefireworks,

I've seen all your projects on youtube last year. A friend of mine e-mailed me "hey, check out these crazy Dutchies on NYE"
he was right, the products that you've shot were amazing!
.

This year was even better then last year in my honest opinion! I've really enjoyed watching your shows and projects. And boy, do those Igual shells look big when you shoot'm from a towns square!

i'm looking forward to seeing your show next year!

Kind regards,

ControColpo

Zooo 1000 maal respect. thnx voor het delen. Zal idd wel een behoorlijk afgelegen dorpje zijn. bij ons staat er dan idd binnen 5 min popo op de stoep:P

Diep respect voor de schitterende show! Staat ook nog is prima op film zodat wij alle ook goed kunne genieten!

Kijk naar jullie uit voor volgend jaar! Neem ik aan.

Bedankt.

Hoelang zijn jullie bezig om alles op te zetten dan ?
En hoe doe je dat zonder dat de blauwe petten jullie zien of dwars zitten ?

Ik loop hier soms al moeilijk te doen met een 5inch rek haha dus ben wel benieuwd hoe jullie dat doen.

Ik denk vanaf goed 10 uur zijn we bezig met alles naar buiten te zetten. dus een uurtje of 2 zijn we wel druk.

Echt ongelofelijk gaaf dat je dit met ons deelt! Wat een heerlijke show, ik ging eigenlijk ieder jaar naar het jaarlijks vuurwerkfestival Scheveningen, maar jouw show overtreft zoiets vele malen!! BEDANKT!!

Zooo 1000 maal respect. thnx voor het delen. Zal idd wel een behoorlijk afgelegen dorpje zijn. bij ons staat er dan idd binnen 5 min popo op de stoep:P

dat valt wel mee.. maar was idd `n schitterende show om te zien, heb `m live meegemaakt, net als voorgaande jaren, top!

Dit is toch wat anders dan bij ons voor de kroeg! Serieus wat een show! Dat jullie ook maar eens naar Fallas moeten gaan en daar een showtje gaat opzetten!:D

Owjah dit willen wij jullie ook niet vergeten te vertellen:

Door het vele werk van het aansluiten van de blokken/shells op schietkist etc. begon onze show pas om 00:30
Er was toen in de weide omgeving niet echt veel meer te beleven. Afijn wij begonnen met de show en na 10minuten kwam er een politieauto aanrijden, 2 agenten stapten uit en gingen tussen het publiek staan! De beste vrouw en heer zagen dat alles netjes op veilige afstand gebeurde en alles netjes afgezet was. dus mevrouw pakte haar telefoon en begon te filmen en vervolgens vollop te juichen en na de show hard te klappen. Daarna reden ze met een big smile op hun gezicht weer weg :)

Dat noem ik nou: GEWELDIG!!!

hahaha prachtig :)

Ik vroeg me al af, óf hij krijgt het voor elkaar om in een bewoonde omgeving een legale mega show te schieten, of hij heeft gewoon enorm veel geld en enorm veel lef.

veruit de beste o&n filmpjes die ik ooit heb gezien dit, niet te geloven :applause:

Back
Bovenaan