Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt dennis
Wij hebben een Panasonic HDC sd700 ter beschikking inclusief een senheiser externe microfoon.
Absoluut een aanrader! In mijn ogen 1 van de beste camera's voor net onder de 1000 euro
Hoelang zijn jullie bezig om alles op te zetten dan ?
En hoe doe je dat zonder dat de blauwe petten jullie zien of dwars zitten ?
Ik loop hier soms al moeilijk te doen met een 5inch rek haha dus ben wel benieuwd hoe jullie dat doen.
Zooo 1000 maal respect. thnx voor het delen. Zal idd wel een behoorlijk afgelegen dorpje zijn. bij ons staat er dan idd binnen 5 min popo op de stoep![]()
Owjah dit willen wij jullie ook niet vergeten te vertellen:
Door het vele werk van het aansluiten van de blokken/shells op schietkist etc. begon onze show pas om 00:30
Er was toen in de weide omgeving niet echt veel meer te beleven. Afijn wij begonnen met de show en na 10minuten kwam er een politieauto aanrijden, 2 agenten stapten uit en gingen tussen het publiek staan! De beste vrouw en heer zagen dat alles netjes op veilige afstand gebeurde en alles netjes afgezet was. dus mevrouw pakte haar telefoon en begon te filmen en vervolgens vollop te juichen en na de show hard te klappen. Daarna reden ze met een big smile op hun gezicht weer weg
Dat noem ik nou: GEWELDIG!!!