Filmtopic chocoprins en xtremefireworks

Ga er maar vanuit dat als je zulke dingen op internet post je veel aandacht krijgt van de politie. Spreekt voor zich dat ze diegene/groep in de gaten houden of manieren zoeken om ze te pakken! Dergelijke hoeveelheden gaat in de politiegedachten gewoon met handel. En daar wil je niet voor gepakt worden!

Mensen die graag dingen willen laten zien moeten zeer doordacht zijn of anders gewoon op de blaren zitten! Het is wachten op 1 januari wat het antwoord van deze groep/man of vrouw is!

Ik zie liever nog een filmpje!

Wat een meesterlijke show!
Dit was gewoon een professionele show in mijn ogen.

Groeten Derk

Al meerdere malen de video's bekeken en het blijven stuk voor stuk toppertjes, heerlijke producten, prachtige kwaliteit! :)

Gewoon de gil/knal/knetterpatronen bij de liftcharge plakken.

Dan doe jij het anders als dat Chocoprins het doet. :bonk: Het makkelijkste is namelijk op gewoon een bundeltje te maken van 7 patronen, met een elastiekje er om heen. En die dan bovenop de shell te leggen, op het moment dat 'ie in de mortier zit. :)

Dan doe jij het anders als dat Chocoprins het doet. :bonk: Het makkelijkste is namelijk op gewoon een bundeltje te maken van 7 patronen, met een elastiekje er om heen. En die dan bovenop de shell te leggen, op het moment dat 'ie in de mortier zit. :)

Nou dan zijn er dus meerdere manieren...
Vanwaar de :bonk: ?

Omdat het zo'n leuke smiley is. En ik vraag je af hoe je bij jou genoemde manier komt, want ik heb er iig nog nooit iets van gehoort. :)

Trail and error. Gewoon proberen dus, en doen wat je zelf het fijnste vind.
Wat met de methode die je beschrijft kunnen de patronen ook een andere richting kiezen. Met mijn methode heb je weer iets meer kans op een mortarburst.

Trail and error. Gewoon proberen dus, en doen wat je zelf het fijnste vind.
Wat met de methode die je beschrijft kunnen de patronen ook een andere richting kiezen. Met mijn methode heb je weer iets meer kans op een mortarburst.

over het algemeen gaan de patronen op die manier redelijk netjes omhoog hoor. Het kan zijn dat een fluitpatroontje een beetje afwijkt alleen als het publiek gewoon op een goede afstand staat is dit niet gevaarlijk:)

Wauw, wat een prachtige vuurwerkshow. Kan hier echt van genieten.
Jullie hebben er een waar feest van gemaakt waar het publiek van heeft lopen smullen.
Dit jaar weer één, of slaan jullie even een jaartje over?

ps: Komt die collectie foto nog?

Collectie foto is er helaas niet meer. Dit jaar ff een jaar rustig en geen gekke dingen. Misschien in de toekomst nog wel een keer. Maar ik denk niet dat dit hoogtepunt nog te overtreffen is...

Back
Bovenaan