Films producten Bonfireworks

Is het bovenste filmpje van deze pagina nou prof. vuurwerk of een nieuw product voor de NL markt?

Het ziet er een beetje onmogelijk uit voor Nederland..

Gewoon voor de NL markt :D De Colourful Thunder Tail van Dreamfireworks ism Bonfireworks :)

Waarom onmogelijk qua consument? Gekleurde kogels kunnen, ti-salutejes kunnen... de knal zal niet zoals in prof. vuurwerk zijn door de kruitbeperkingen, da's ook alles.

Ik bedoel het bovenste youtube filmpje.DF1 ofso.Je ziet boeketten die 7 sec. blijven hangen ofso. Dat knal blokje ziet er absoluut niet onmogelijk uit is gewoon een simpele cake.

Die Big Fantasy van de demo is wel inderdaad degene die vorig jaar ook al door Dream verkocht werd. Waarschijnlijk is er wat door elkaar gehaald. Ik vind deze opvallend en mooi: de prachtige kleurencombi's afgewisseld met de waves. Misschien bijna een beetje té veel moois voor in één cake? :wink:

Ik bedoel het bovenste youtube filmpje.DF1 ofso.Je ziet boeketten die 7 sec. blijven hangen ofso. Dat knal blokje ziet er absoluut niet onmogelijk uit is gewoon een simpele cake.
O die, tja, daar is nog verder niets over gemeld...

Ylke, bedankt!
Het filmpje van de Big Fantasy is al 4 maanden geleden op het kanaal van Bonfireworks verschenen.
Ook in dit topic is het filmpje al voorbij gekomen.
Toen werd nog over een testfilmpje gepraat.
Leuk dat deze cake nu ook echt op de markt komt.

Ook deze cake vind ik er goed uit zien.
Hij schiet in hoog tempo en de combinatie van de willows met de gekleurde falling leaves vind ik mooi.
De prijs van €36,95 vind ik best mee vallen.

DF1003CO
movie

Wowzus :shocked: Dat is nou nog eens vuurwerk zoals vuurwerk bedoeld is! Prachtige combinatie van effecten en een heerlijk tempo :)

Back
Bovenaan