Films producten Bonfireworks

Dat zou wel een droomblok zijn van mij, maar ik neem aan dat zoiets niet door de keuring heen komt.

als ze dat van 500 gram kunnen maken zijn ze goed bezig

zal toch wel niet gebeuren met al die regeltjes in nl :(

Hij doet me denken aan een Showtime cake met vergelijkbare effectmix. Deze is mooier, en vrijwel zeker goedkoper.

Fijn, zo'n voorproefje van Bon. Ik hoop dat er binnenkort nog meer, of verder nieuws, volgt :)

Dit test filmpje ziet er goed uit. Smaakt naar meer! Natuurlijk is dit te doen binnen de huidige 500-grams bepaling, hij duurt toch ook niet al te lang.

Ik hoop dat er ook nieuwe produkten komen die niet zo heftig 'alles er bijna in een keer' uitgooien, zoals deze dat doet. Ik vind het bij sommige effecten juist mooier als er gespeeld word met de schiet timing in de cake zodat het betreffende effect juist de aandacht kan krijgen.

Ik had het persoonlijk mooier gevonden bij deze test cake als de falling leafs in v-shape o.i.d. uit de cake zouden komen. Ik vind ze nu toch een beetje wegvallen tegen de rest.

zoo zoo, dat ziet er toch heerlijk uit moet ik zeggen!
Echt een cake voor mij, die combi met falling leaves is echt geniaal!

Het effect wat ze mij zo laten zien ziet er toch weer uit als een zeer mooie cake waarvan de effecten netjes uitgevoerd zijn.
We zullen het over een tijd horen maar ik twijfel niet over te kwaliteit die ze leveren:)

exact dit blokje werd 3x gebruikt in een show in helmond.
op bevrijdings dag.
de zelfde efecten maar was dat blokje op de show 3x langzamer.
heb nix gefilmt mischien kan ik een filmpje vinden op youtube...

Er is weer een nieuwe productfilm geupload op het youtube kanaal van Bonfireworks. Kwam ik zojuist achter.

movie

Edit: Zo te zien worden er meer geupload.

Ik zie zelfs twee nieuwe films.
Zouden dit nieuwe cakes voor de consumenten markt zijn?
Vooral de eerste ziet er best professioneel uit.

DF1
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

DF1001CO Colorful thunder tail
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
De Colorful Thunder Tail ziet er gewoon uit als die van Dream Fireworks, wat al langer leek door Bonfireworks verkocht te gaan worden dit jaar.

De andere: color to brocade (zeg maar) is wel nieuw. Maar het zou een nieuwe manier van Chinese productfilms presenteren via hun kanaal zijn...wat niet kan hè ;)

Artikelnummer: DF1001CO
Productnaam: Colorful Thunder tail is van Dreamfire works en wordt ook vermeld in de catologus van Bonfireworks.
Effectomschrijving: Red, Green, Yellow, Bleu color thunder.
Netto Kruitgewicht ((g): 450.
Aantal schoten: 100 schots.
Verpakking: 6/1
Prijs: €. 55,95

Laatst bewerkt:
Weer is er een nieuwe film ge-upload op het kanaal van Bonfireworks.
Ik denk dat het hier weer om een cake van Dream Fireworks gaat die door Bonfireworks verkocht gaat worden.
Kan iemand dit bevestigen?
De effecten zien er goed uit.

DF1002CO
+ YouTube Video

Dit is inderdaad een cake van Dream Fireworks wordt uitgebracht in samenwerking met Bonfireworks.
Zie omschrijving hieronder:

Artikelnummer: DF1002CO
Productnaam: Golden Dream.
Effectomschrijving: Bleu Mine with Golden Tree.
Netto Kruitgewicht ((g): 500.
Aantal schoten: 36 schots.
Prijs: € 39,95

Wel prijzig, maar echt heel mooi! Vooral DF1002CO ziet er prachtig uit:) Blauw met goud blijft gewoon één van de beste combinaties die er bestaat :D
Die knalcake ziet er ook goed uit, gaat lekker nonstop achter elkaar door :)

Wat ik op het filmpje van de Golden Dream zie ziet er erg goed uit.
Net wat Pyroguy zegt, blauw en goud is gewoon een mooie combinatie.
Bovendien zijn de effecten netjes uitgewerkt.
Een prijs van €39,95 valt mij erg mee.

Ylke, zijn er nog meer producten van Dream Fireworks bekend die Bonfireworks gaat verkopen, of mogen jullie dat nog niet bekendmaken?

Dream Fireworks breng drie cake's uit met Bonfireworks kunnen als de klant het wil een label van Bonfireworks krijgen dus omgelabeld.

Hierbij de derde cake.

Artikelnummer: DF1003CO
Productnaam: Big Fantasy.
Effectomschrijving: Red Tail silver strobe willow & red, Bleu, silver willow & red strobe, green strobe willow & purple yellow, magicall ball, coco red dahlia, green tail, purple, yellow, red dahlia
Netto Kruitgewicht ((g): 500.
Aantal schoten: 36 schots.
Prijs: € 36,95

Ylke, bedankt!
Het filmpje van de Big Fantasy is al 4 maanden geleden op het kanaal van Bonfireworks verschenen.
Ook in dit topic is het filmpje al voorbij gekomen.
Toen werd nog over een testfilmpje gepraat.
Leuk dat deze cake nu ook echt op de markt komt.

Ook deze cake vind ik er goed uit zien.
Hij schiet in hoog tempo en de combinatie van de willows met de gekleurde falling leaves vind ik mooi.
De prijs van €36,95 vind ik best mee vallen.

DF1003CO
+ YouTube Video

Back
Bovenaan