Films en series

Series die ik goed/leuk/vermakelijk vindt/vond:
Dogs of Berlin
Stranger Things
Casa de Papel
Peaky Blinders

Het beste dat ooit gemaakt is:
Breaking Bad ... :handsup:

Ff een update, zijn er nog mensen die tips hebben voor series voor netflix/videoland?

Als je The Walking Dead goed vond, kun je misschien overwegen om naar Fear the walking dead te gaan kijken. Komen ook spelers voor die dezelfde personage spelen als in TWD

En een andere zombieserie, die ik leuk vond is: Black Summer
Wel een beetje “apart” ...

Ik kijk niet heel veel series verder, maar Stanger Things is echt super. Ook de eerste 2 seizoenen van La Casa de Papel zijn tof. Erg jammer dat ze het 3e seizoen zo hebben laten eindigen. Ook Prison Break is zo'n goede serie. Verder zijn The 100, The end of the f***ing world, shooter en 13 Reasons Why ook wel goed. Van die laatste is vandaag seizoen 3 uitgekomen dus ben daar wel benieuwd naar.

Momenteel Zoo aan het kijken op Netflix. Ben pas bij episode 3. In een nutshell: Dieren vertonen afwijkend en raar gedrag,doden mensen,denken in aantallen als een,etc Een groep mensen zoekt uit,wat the f er aan de hand is.

De topic niet eerder gespot, altijd leuk om even te kijken voor wat inspiratie. Ben namelijk best een fan van series, slecht voor me slaap en prestaties omdat ik ze graag alles wil zien haha. hier paar van mijn favorieten, Dark Matter (sci-fi/ruimte), 12 monkeys (sci-fi tijdreizen), queen of the south (narco).

To be continued

Ik kijk graag naar Marvel films/series, maar ook kijk ik graag naar horror films waarbij Nightmare on elmstreet nog steeds mijn favoriet is. Comedy en actie films kijk ik ook graag... Zoals The big lebowski.

Back
Bovenaan