filmpjes @znpyro

@znpyro

VWC lid
tadaaaa

allemaal Wolff cakes.

er komen misschien nog meer. maar dit was mijn pijlenrek met killing arrows, Fire pijlen en cruise rockets.

ook heb ik mijn doorgelonte finaleblok geplaatst met daybreaks, panters, battles, temple of stones en snipers.

veel plezier!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

hierbij: 4 x super 4 16 en 4 x battle:

+ YouTube Video

4 x sniper:

+ YouTube Video

temple of stones, panthers en snipers door elkaar:

+ YouTube Video

Daybreaks, en battles door elkaar:

+ YouTube Video

joepie!!!:D

kortom, mijn beste oud en nieuw!

Laatst bewerkt:
Zeer mooie filmpjes en projecten. Post zeker nog meer filmpjes als je die hebt :D
Heerlijk om naar te kijken :D

al die killing arrow pijlen bij elkaar zag er redeli8jk professioneel uit, ik schrok zelf een beetje van de grootheid van die boeketten, geweldig!

Ge-ni-aal!! Haha, genieten dit jongen, vooral de sfeer komt heerlijk over! :D
Kom maar door met die films!

Alle twee zeer mooie films, perfect gedaan.
Vind vooral het pijlenrek gaaf, lekker veel geweld.

Zo dan, daar gaan ff een zooitje Wolff producten de lucht in. Heerlijk om te zien. En dat escaleren houden we wel van ja :D.
Keep them coming!

het was echt een asociaal oud en nieuw showtje, al zeg ik het zelf, absoluut niet verwacht dat het zo kicken zou zijn!

Die grote boeketten zien er erg goed uit. En gillen als een Freak is altijd leuk om te horen haha.
Lucas de gillende vertegenwoordiger!

er werden daar naar mijn mening 20-25 cakes afgestoken tegelijk, en dan niet alleen heavy 3 formaat cakes, maar echt grote blokken als panthers, snipers en temple of stones. op een gegeven moment knalden alle grote blokken tegelijk af en toen werd ik helemaal panisch wat er de lucht in kwam, hahaha geweldig. hoop er dit jaar weer wat van te maken!

Geweldige filmpjes en die emoties bij het zien van zoveel moois tegelijk is herkenbaar.
Wie hebben daar ook alweer nog meer last van?
Bedankt Lucas.!!!

ik ben bezig wat andere doorgelonte blokken up te loaden. blijkbaar schreeuwde ik daar nog erger, net een klein meisje! haha heerlijk!

ik heb odner andere nog afgestoken:

4 x sniper
4 x battle + 4 x super4-16
aantal daybreaks, panthers, temple of stones en snipers tegelijk
en nog genoeg andere gekke dingen!

komt eraan!

hierbij: 4 x super 4 16 en 4 x battle:

+ YouTube Video

4 x sniper:

+ YouTube Video

temple of stones, panthers en snipers door elkaar:

+ YouTube Video

Daybreaks, en battles door elkaar:

+ YouTube Video

joepie!!!:D

Laatst bewerkt:
Heerlijk, ziet er goed uit!

Heb je ook nog foto's vooraf en eventueel achteraf? ben wel benieuwd hoe dit eruit gezien heeft.

Heerlijk, ziet er goed uit!

Heb je ook nog foto's vooraf en eventueel achteraf? ben wel benieuwd hoe dit eruit gezien heeft.

ik heb helaas geen foto's geschoten. het was allemaal snel snel en lastminute. toen de projecten klaar waren, was het al rond een uur of half 12...

het waren gigantische "blokken met vuurwerk samen getaped" vooral de finale blok nam gewoon de hele kofferblak in beslag. moest hem ook met 2 man "eruit liften" :D

het is gewoon kicken, veel publiek en dan kom jij met zo'n ding aansjouwen, iedereen al juichen! hahaha heerlijkkkkkkkk

Back
Bovenaan