filmpjes @znpyro

dit is echt prachtig vuurwerk! ik heb echt zitten genieten hier!
die 4 snipers tegelijk moet wel een spektakel geweest zijn..

mvg, Lünig

lucas echt zeer gave projecten.
damn ga dat mar is over treffen!
echt heel mooi hoor!!
mijn complimenten!!!

thnx voor de reactie,m dit jaar overtreffen!
sniper was echt super geweldig, maar ik vind de finale blokken zowiezo veel leuker, echt alles in eenkeer erdoor rammen, en dit maakt je oud en niet gewoon geweldig!

Geweldige filmpjes @znpyro.

De laatste pijlen van het pijlen rek waren dat de killing arrows?? Het leken wel shells:D

Complimenten hoor, er zitten echt heerlijke projecten tussen.

Met name de 4x sniper vind ik echt super :D

Heerlijk om te zien dat men zo kan genieten van hun hobby :)

Laatst bewerkt:
Geweldige filmpjes @znpyro.

De laatste pijlen van het pijlen rek waren dat de killing arrows?? Het leken wel shells:D

ja dat waren de killing arrow pijlen en een aantal titan pijlen. die pijlen worden erg onderschat, zo had ik het ook. maar het zijn absoluut mijn favourites!

Echt zitten genieten hier man, gewoon vol gas stoken, daar hou ik van!

Schitterend dat geschreeuw ook hehe

Bedankt voor het delen!!

Gr.

Heb je van dat pijlen rek misschien een lijst van wat je allemaal preces hebt geschoten? Want je hebt me op een ideetje gebracht :D
Hebben ze daar nog een stageloper nodig? :D

sorry voor late reactie, zie nu pas de velen reacties weer!

ben super blij om dit te horen, maar denk dat dat wel zo;n beetje mn topjaar zal zijn in mn vuurwerkafsteek-carriere! :P

ik doe vanaf nu lekker rustig aan, maar stoken blijven we doen!

pijlenrek begon met cruise rockets en fire pijlen, ging over naar kleine killing arrow pijlen en finale met kleine killing arrow, grote killing arrow, Titan en een paar rocket booms.

sorry voor late reactie, zie nu pas de velen reacties weer!

ben super blij om dit te horen, maar denk dat dat wel zo;n beetje mn topjaar zal zijn in mn vuurwerkafsteek-carriere! :P

ik doe vanaf nu lekker rustig aan, maar stoken blijven we doen!

pijlenrek begon met cruise rockets en fire pijlen, ging over naar kleine killing arrow pijlen en finale met kleine killing arrow, grote killing arrow, Titan en een paar rocket booms.

3 Zakken Fire pijlen, 2 Zakken Killing Arrow en en ik neem 5 Goliath's :)

Back
Bovenaan