Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
@Dwindling Het paste net in de auto inderdaad, dit was rond de 400kg. Het was wel een grote auto en we konden nog maar net met z'n 2'en voorin zitten.
De vraag van de winkelier was ook vooral waarom ik zoveel moest kopen, en of ik het serieus de volgende keer rustiger aan wilde doen![]()
Dan mijn vraag aan jou, als ervaringsdeskundige, zou 17 karton in een station 406 passen? Ik zit namelijk te twijfelen of dit gaat passen en ik een busje moet regelen.
Leuk topic, eentje die ik zeker in de gaten zal houden!
Laat mij raden. Het werken in een vuurwerkwinkel tijdens de verkoopdagen was slopend?
Het ziet er naar uit dat ik mijn come-back nog 1 jaar ga uitstellen. Coschappen zijn nu zo goed als afgerond, maar financieel ben ik geheel uitgekleed.
Dit jaar wordt het weer zoals vroeger: veel vuurwerk voor weinig geld. Mijn max zal rond de 100 euro liggen
Hoop volgend jaar weer letterlijk en figuurlijk te kunnen knallen.
Het ziet er naar uit dat ik mijn come-back nog 1 jaar ga uitstellen. Coschappen zijn nu zo goed als afgerond, maar financieel ben ik geheel uitgekleed.
Dit jaar wordt het weer zoals vroeger: veel vuurwerk voor weinig geld. Mijn max zal rond de 100 euro liggen
Hoop volgend jaar weer letterlijk en figuurlijk te kunnen knallen.