Filmpjes gevonden op internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie in ieder geval een hoop automatisering in dat Duitse filmpje. Dat is best indrukwekkend als je dat ziet in contrast met de chinezen waar het bijna allemaal handwerk is.

China wordt vanzelf te duur voor ons met een jaarlijkse inflatie van 5 tot 10 procent. Of de Chinezen gaan diepteinvesteringen doen (en een hoop mensen ontslaan) om de klandizie te houden, of we importeren over een tijdje massaal al ons vuurwerk uit Duitsland. Dat laatste is jammer voor de Chinezen maar voor de communicatie is dat natuurlijk een stuk makkelijker. :)

Kijk nou, een swaffelpijl! Maaruh, enig idee welke pijl ze hiervoor gebruikt hebben?

Dit is 'm zonder swaffel:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Turboooo!
+ YouTube Video

+ YouTube Video

Wajooo echt respect voor die shell/salute hierboven hahaha!!!

Wel gevaarlijk als je erover nadenkt, maar wat een pracht shell/salute jongens!

Met de 3 time whisle effect vindt ik ook heel gaaf,zou inderdaad mooi zijn als zulke krijs pijlen voor de consument gemaakt zou kunnen worden.
+ YouTube Video

Een girandola.
+ YouTube Video

En het youtube kanaal waar nog veel meer moois op staat.
http://www.youtube.com/user/cplmac2#p/u/0/uYyhSWz5H5E

Laatst bewerkt:
Neem eens een kijkje in malta/italie, ook schitterende bommen, en daar worden ze achter elkaar de lucht in gejast, echte perfectie is dat:)

So much better than fireworks, I don't think so if you witness a 48 inch shell.

Het is misschien vet, maar ik zie dan nog steeds liever een groot kaliber shell het luchtruim bezoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan