Filmpjes gevonden op internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vuurwerk show bij het kasteel tijdens de jaarwisseling 2010-2011 in disneyland parijs

Vuurwerk show bij het kasteel tijdens de jaarwisseling 2010-2011 in disneyland parijs

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bron:MrAiwea

Ik weet niet of deze al bekend was onder ons,
maar ik kwam dit filmpje tegen:

Een timeline van het verloop van de brand bij SE Fireworks in Enschede
leidde tot de vuurwerkramp op 13 mei 2000.
De tijdlijn is gemaakt met behulp van alle beschikbare beelden
van de ramp en de communicatie van de hulpdiensten,
van het begin van de brand rond 15.00 uur 's middags,
tot de ontploffingen ruim een halfuur later.

Filmpje op youtube

Laatst bewerkt door een moderator:
hier een filpmje van ons veel geposte vriend die het verschil laat zien (horen) van blue alminimum en black alminimum
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Iemand dit filmpje en/of blok al eens eerder gezien? Het filmpje begint met een sjouwklus waarbij ze met 4 man het blok moeten dragen. Het blok bouwt vanaf 1min40 rustig op, maar dan komt er vanaf ong. 3min05 een geweld...!!

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Ik kon het toch niet laten om deze te posten, een erg leuke documentaire over de game mincraft. Op het begin komt ook vuurwerk voor:)

+ YouTube Video

Vanaf 1:04 een leuk edit stukje, met leuk sluitertijd werk:)

+ YouTube Video

Blijft toch apart om te zien wat de omvang van een grote shell nou is wanneer hij niet in de lucht knalt.

Dat blijft een mooie vette pijl om te zien, waar hebben ze die eigenlijk nog, in Duitsland of zo ?

Edit : laat maar, de naam zegt al genoeg :D

Een erg leuk filmpje over het Duitse vuurwerk! Ik wist overigens niet dat het in zulke grote getallen daar werd geproduceerd! Ook leuk dat het daar ook gewoon een positief stukkie is voor op de TV, kan je hier op wachten tot je der bij omvalt.

+ YouTube Video

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan