Filmpjes gevonden op internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
het vuurwerk gedeelte in de show was goed .
maar wat was dat laser gedeelte me een partij saai . :bonk:
ik vind dat wel een behoorlijke smet erg jammer :cry:

Victory Day Pyrotechnics Show

Victory Day Pyrotechnics Show

Record 4,500 Fireworks Light Up Moscow Sky In Victory Day Pyrotechnics Show

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Even winkelen in Amerika, toch wel vreemd om weer te zien hoe het daar gaat en staat :rolleyes:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Let ook nog even op het pakket Maximum Charge van $1200,00 :)

Hier een prachtig filmpje van iemand in Oostenrijk oid? Lekker in HD en fullscreen kijken, en hoor het galmen door de bergen heen! En wat een spul word er afgestoken! Hem zijn account een kijkje wagen is ook niet verkeerd! Alles in HD!!

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
@Dupske: Wat een prachtig filmpje, bedankt!

Deze is van zijn account geplukt en ook erg mooi, wat een shows en wat een prachtig spul! :D

+ YouTube Video

Met een melkbus in je kamer schieten is niet echt slim :bonk:

Met een melkbus in je kamer schieten is niet echt slim :bonk:

Met een melkbus in je kamer schieten is niet echt slim

+ YouTube Video

Dat filmpje is nep...

reactie onder het filmpje: Conrad zorgde voor heftige discussies op internet met een crazy video waarin "studenten" een carbidbus binnenshuis afschoten. De explosie, die een studentenkamer deed schutten, werd met een heuse decibelmeter gemeten. Grote stukken van het plafond kwamen naar beneden en de televisie werd door de knal van het dressoir geblazen.

Uiteindelijk bleek het allemaal een funny hoax van Conrad: de ontploffing is achteraf in de melkbus gemonteerd en de stofwolk van het plafond is afkomstig uit een pak bloem van zestig cent.

Daar issie weer, Dave. onze nuchtere Amerikaan.. die compleet gek is van vuurwerk. Echt, ik hou van deze man! Het nu volgende filmpje is een finale bij een show dat niet helemaal goed gaat.. Het oh zo nuchtere ( je maakt mij niet gek mentaliteit) commentaar over wat er fout ging, spreekt boekdelen. En ik moest er echt smakelijk om lachen :D:

+ YouTube Video

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan