Filmpjes gevonden op internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nep Taliban opgepakt

Nep Taliban opgepakt

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De acteurs van een Nederlands voorlichtingsfilmpje over illegaal vuurwerk hebben vorige maand voor grote paniek gezorgd bij de NAVO in Brussel. In het filmpje gaan Talibanachtige figuren met kalasjnikovs op weg om vuurwerk te kopen in Belgi. Maar de acteurs in een open terreinwagen vol nepgeweren kregen in Brussel autopech, en wel precies voor het zwaarbewaakte hoofdkwartier van de NAVO. “En dat liep effe flink fout”, zegt de campagneleider van het filmpje woensdag in de krant Gazet van Antwerpen. “De hele crew heeft een dag in een Brusselse cel gezeten. De veiligheidsdiensten van de NAVO vertrouwden het zaakje niet. Zelfs niet toen ik onze voorlichtingsfilmpjes van vorig jaar liet zien om de acteurs en crew vrij te krijgen. ‘Idioten, we hadden jullie omver kunnen schieten, kreeg onze filmploeg te horen’”. In de filmpjes verkijkt de islamitische terreurgroep Flemish Liberation Army Against Freedom (FLAAF) zich behoorlijk op de gevaren van Belgisch vuurwerk. Bekijk de het echte filmpje: player.omroep.nl

Projectje van Tony van FPM.
Geloof dat hij in die gokhal daar rechts in beeld werkt.
Erg lekker projectje ik herken:
brocade finales ,burned horse, hypnotised,silver salutes,

Projectje van Tony van FPM.
Geloof dat hij in die gokhal daar rechts in beeld werkt.
Erg lekker projectje ik herken:
brocade finales ,burned horse, hypnotised,silver salutes,

ik heb zo een vermoede dat tony veel te vaak naar fallas is geweest .
ik heb het filmpje al een eerder gezien en ik krijg er nog kippen vel van :devil:

Amerikanen zijn een raar volk zo nu en dan. Toch hebben ze zo nu en dan wel leuke hobbys.

Een er van is bijzondere dingen doen met grote pompoenen. Natuurlijk, je kunt ze op eten, er soep van maken, Ze uithollen en ze gebruiken voor Halloween. Maar je kunt ze ook laten exploderen met vuurwerk.. Er wordt zelfs een hele wedstrijd voor georganiseerd wie op een zo origineel mogelijke manier een pompoen weet op te blazen:

deel 1:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

deel 2:

+ YouTube Video

Een zeer vermakelijk stukje video. Er was er zelfs eentje die een grote pompoen heeft weten te verbouwen tot een heuse mortierbom, en deze succesvol heeft weten af te schieten hahaha :D

het is zeer vermakelijk ja .
en wie stondt er ook weer met zijn dikke nues bij ?
jawel die ene vent . :D
hoe hij heet weet ik niet .
maar hij komt hier vrij vaak voor in dit topic .
dus van daar de titel die ene vent

het is zeer vermakelijk ja .
en wie stondt er ook weer met zijn dikke nues bij ?
jawel die ene vent . :D
hoe hij heet weet ik niet .
maar hij komt hier vrij vaak voor in dit topic .
dus van daar de titel die ene vent

Hij heet Dave :D

En ik denk ( ik betwijfel of het kan :p ) dat hij nog veel gekker en meer passie heeft van vuurwerk dan onze andere veteraan Fred :) maar ik betwijfel het hahaha

2 Million Fireworks Video Views...Displayfireworks1

2 Million Fireworks Video Views...Displayfireworks1

+ YouTube Video

Reloadable Girandola
+ YouTube Video

Pyro weekend
+ YouTube Video

100 Shot Gold Palm Tree fireworks
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Kwam deze tegen op Youtube.

Wat een tegek absurd zieke bommen zitten hier bij zeg...........Onbeschrijvelijk gewoon.

Kijk en geniet...................En vergeet je kweildoekje niet:p

+ YouTube Video

Kwam deze tegen op Youtube.

Wat een tegek absurd zieke bommen zitten hier bij zeg...........Onbeschrijvelijk gewoon.

Kijk en geniet...................En vergeet je kweildoekje niet:p

movie

idd erg mooi ja .
en wat ik ook zo mooi vind is dat door de lichte rook onwikkeling
pastel kleuren ontstaan :D

zo he er zitten echt mooie produckten tussen .
tijdens het kijken zat ik zat ik te denken aan verschillende projeckten
en dacht aan een lijstje van wat ik uit dit merk wou hebben .
het wordt toch echt een tij dat ik daar over na ga denken want de tijd vliegt
ik vraag me af voor welk land dit allemaal bestemt is .
er zaten echt zware cakes tussen zeg .
wat zou het maximem caliber zijn geweest . een inch og 3 ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan