Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Helaas is hier nooit een antwoord op gekomen en ik heb net de OnePlus 5t in mijn bezit met dezelfde kale camera app (alleen keuze 720P, 1080P,1080P 60FPS of 4K). Verder als ik ergens op focus met m'n vinger komt er AE/AF-blok te staan die ik omhoog (lichter) of omlaag (donkerder) kan zetten? Wat is een goede (liefst gratis) camera app waar je wat meer (ISO) mogelijkheden hebt? Zou namelijk graag de Collision Thunder in de straat willen filmen.Paar weken geleden met de OnePlus 3 de 60fps functie uitgeprobeerd op een demo. Voor zover ik weet zijn er geen instellingen aan te passen in de filmmodus met de standaardapp, waardoor de ISO automatisch veel te hoog staat. Iemand toevallig een app aan te raden waar wel instelmogelijkheden zijn?
Vorig jaar heeft mijn vrouwtje met haar samsung 2017 a5 gefilmt wat redelijke beelden en geluid had opgeleverd ,
nu heeft ze een een samsung a7 2018 en het filmpje is om te huilen .
Wisselend geluid alsof het gefilterd wordt , maar alleen bij knallen want de fluiters staan er wel goed op .
En het beeld is ook zeer slecht alsof er water op de lens zit soms , wat niet het geval was .
Ik heb hem op you tube geupload maar kan de kwaliteit niet hoger als 240p instellen ?!?!
Is er iemand die weet of ik nog wat aan kan passen ? Het was mijn mooiste show ooit![]()
Tja heel erg voor “cougar” . Dat is echt een ramp.
Maar ik had zowieso niet meer dan 25kg in huis dit jaar .
Het is gefilmt met de telefoon van onze dochter , door mijn vrouw , omdat de foon een wijdhoeklens zou hebben had ik dat zelf gevraagd :(
Ik kan hier nu dus niets meer aan doen ?
De beste wensen btw
Samen met m'n vrienden gefilmd afgelopen oud en nieuw, zij met een Iphone X en ik met de Samsung S8. Maar de Iphone X heeft toch wel beter beeld en geluid..
Dit jaar de Samsung S10 aanschaffen, ik ben benieuwd hoe die camera is! Ik sla altijd een generatie over met de Samsung S serie en ik merk toch wel dat er iedere keer grote verbetering zit in de camera.
Ik heb dit jaar ook de s7edge ingeruild voor de s10. Nu heb ik niet veel kaas gegeten van instellingen, maar ik maakte met de s7edge betere beelden dan de s10. Ik gas dit jaar dan ook gewoon weer filmen met de s7edge.
Maar zoals gezegd, misschien is met handmatige instellingen er wel meer uit te halen.
De voorbeelden spreken boekdelen, al vind ik niet dat je 4K eerlijk kunt vergelijken met Full HD.