Filmen met een mobiele telefoon

Lagere FPS geeft wellicht meer detail alleen vind ik persoonlijk 60fps veel fijner om naar te kijken. Is misschien maar net wat je smaak is. Film zelf altijd 1080p 60fps aangezien ik best veel film, 4K vreet dan aardig wat opslag.

Edit: Volgens google geeft minder FPS zelfs helemaal niet meer detail.
Oke oke.. dus wellicht 4k met 60 FPS is gewoon prima om aan te houden op de iphone 16 pro.

Afgelopen jaren met de S22 op 4K 30fps alles gefilmd, recent een S25 aangeschaft, eens kijken wat die er van bakt.

Zowel Fallas als Oud en Nieuw met de S22 van de afgelopen 3 jaar zijn terug te vinden op m'n Youtube kanaal:

Van jou had ik wel een mooie film setup verwacht hoor met zo'n collectie, die verdient het om gefilmd te worden! :thumbsup:
Klopt alleen je weet hoe dat gaat op zo'n avond. Maar ik ben nu wel bereid om zelf te filmen tijdens afschieten. Niet alles maar veel mooie bakken wel. Dus hopelijk zit het weer mee.

Klopt alleen je weet hoe dat gaat op zo'n avond. Maar ik ben nu wel bereid om zelf te filmen tijdens afschieten. Niet alles maar veel mooie bakken wel. Dus hopelijk zit het weer mee.

Ik film simpelweg niet voor maar één reden en dat is dat ik dan het vuurwerk minder meekrijg vandaar eigenlijk mijn reactie.

Want dan heb ik het dus over een telefoon vast houden.

Als je relaxed van een statief filmt dan kan je zelf ook nog meegenieten en met een collectie als de jouwe zeker het overwegen waard een mooie setup.
Dat doe je niet voor 1000 euro vuurwerk...

Denk dat veel freaks je video's graag zouden zien al is het maar met de hoop van en straatvideo voor de aanschaf volgend jaar, als dat nog gegund is. :thumbsup:

Back
Bovenaan