acyrus
VWC lid
Ja vanaf de telefoon geüpload! Dat wist ik helemaal niet dat je dan geen 4K krijgt!Heb je hem vanaf je telefoon geüpload op YouTube? Want ik krijg geen 4K en dat komt volgens mij dat je vanaf je telefoon upload op YouTube.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja vanaf de telefoon geüpload! Dat wist ik helemaal niet dat je dan geen 4K krijgt!Heb je hem vanaf je telefoon geüpload op YouTube? Want ik krijg geen 4K en dat komt volgens mij dat je vanaf je telefoon upload op YouTube.
Geen last van, upload ook vanaf tel. Shorts worden wel naar 1080p geconverteerd, ookal is je bestand 4kJa vanaf de telefoon geüpload! Dat wist ik helemaal niet dat je dan geen 4K krijgt!
In de instellingen van de YT app kan je kiezen met welke kwaliteit je wil uploadenHeb je hem vanaf je telefoon geüpload op YouTube? Want ik krijg geen 4K en dat komt volgens mij dat je vanaf je telefoon upload op YouTube.
Je hebt helemaal gelijk!In de instellingen van de YT app kan je kiezen met welke kwaliteit je wil uploaden
Probeer eens of het weg gaat als je vliegtuigstand aanzet, of wellicht je usb poort schoonmaken?Vraagje aan de gebruikers van een Rode videomic ME-C+
Ik heb bovenstaande microfoon aangeschaft om uiteraard het geluid beter vast te leggen. Ik gebruik hiervoor een Samsung Galaxy S23. Nu valt mij op dat bij het gebruik van de microfoon er een soort achtergrondruis is, welke niet aanwezig is met de interne microfoon. Ik heb de laatste firmware (volgens de rode reporter app). Wat helpt is in de camera app de gain van de microfoon op het laagst zetten -12. Maar dit lijkt me in de basis niet helemaal de bedoeling...
Heeft iemand vergelijkbare ervaringen of tips/oplossing?
Vliegtuigstand? Goede tip. Heb ook wel eens rare verstoring met usb c mic.Probeer eens of het weg gaat als je vliegtuigstand aanzet, of wellicht je usb poort schoonmaken?
Pro.modus uhd 60 fps inzoomen geluid uit zettenNog tips voor de instellingen wanneer op met 4K en 60 FPS wil gaan filmen? Automatische instellingen van bijv scherp stellen die standaard op ''aan'' staan en ik moet uitschakelen?
Ik hoor het graag.
Ik zit te zoeken, waar zet ik dit uit?Pro.modus uhd 60 fps inzoomen geluid uit zetten
Ik zit te zoeken, waar zet ik dit uit?
Inzoomgeluid uit staat standaard uit met pro mode. Staat bij geavanceerde opties als je de camera instellingen opentIk zit te zoeken, waar zet ik dit uit?
Ik heb precies hetzelfde met een s24, eerder dit jaar nog wel met HDR kunnen uploaden en nu niet meer.Wat mij opvalt bij mijn laatste uploads is dat ik het HDR kenmerk niet meer zie op YouTube:
Daarbij zie je bij de kleur/blink dat hij wazig wordt. Weet iemand hoe dit komt? Ik heb niets ten opzichte van vorig jaar veranderd.
Ik heb hem op 4K 60 FPS staan.
HDR-Video staat wel op On bij settings.
Video van vorig jaar waar HDR wel zichtbaar is:
Gefilmd met een iPhone 16 Pro
Iphone gebruikt dolby vision, youtube ondersteunt dat niet, als ik rechtstreeks vanuit de yt app upload krijg ik nooit hdr. Wat ik altijd doe is de video maar mijn ipad sturen en dan in Lumafusion openen en rechtstreeks vanuit daar uploaden dan behoud ik wel hdr. (HLG volgens mij), dit is in ieder geval mijn work around.Wat mij opvalt bij mijn laatste uploads is dat ik het HDR kenmerk niet meer zie op YouTube:
Daarbij zie je bij de kleur/blink dat hij wazig wordt. Weet iemand hoe dit komt? Ik heb niets ten opzichte van vorig jaar veranderd.
Ik heb hem op 4K 60 FPS staan.
HDR-Video staat wel op On bij settings.
Video van vorig jaar waar HDR wel zichtbaar is:
Gefilmd met een iPhone 16 Pro
En niet vergeten, hou je telefoon goed
Zou zelf 4k doen en iso verlagen ik vond 8k niet persee veel beter en het neemt veel opslag in beslagHoe is die 8k filmstand op de Galaxy S25? Of beter gewoon de UHD stand gebruiken?