[Film] Starway pijl - nog 39 dagen!

Mieters :p Wat een boeket zeg. Ik neem aan dat dit een 75 grammer is? (Ben niet zo bekend met Belgisch vuurwerk)

Bedankt voor de film :)

Zo dan, heel niet verkeerd! Zeg maar GOED! :D
Leuk ding hoor, heeft het hele pakket deze kwaliteit?

Dit waren 75 grams pijlen,de andere 2 waren ook goed te noemen.
Vond daarvan deze wel de mooiste effect hebben.
Deze pijlen had the cigarman,wellicht kan hij er ook meer over zeggen.

Wanneer wordt het vwc account gehackt? Dit lijkt mij toch echt al bijna een stingerraket met nucleaire lading te zijn...

Gaaf filmpje :wink:

Mieters :p Wat een boeket zeg. Ik neem aan dat dit een 75 grammer is? (Ben niet zo bekend met Belgisch vuurwerk)

Bedankt voor de film :)

Ja er zit 75 gram kruit in.
Ik had vorig jaar de Starway en de Orbital.
Zeer mooie pijlen pakketten, ik heb ze dit jaar niet genomen, maar ik heb daar eigenlijk een beetje spijt van....

Een gedeelte van het resultaat uit de pijlen kan je op het filmpje zien.:wink:

Bedankt voor het posten Michel!

Bedankt voor het antwoord Cigarman. Zoals ik zei heb ik geen ervaring met Belgische pijlen, maar heb dit jaar wel voor het eerst de Top Stars. Ben erg benieuwd! Dit filmpje heeft me erg enthousiast gemaakt :) Je ziet toch we duidelijk verschil met Nederlandse pijlen.

Bedankt voor het antwoord Cigarman. Zoals ik zei heb ik geen ervaring met Belgische pijlen, maar heb dit jaar wel voor het eerst de Top Stars. Ben erg benieuwd! Dit filmpje heeft me erg enthousiast gemaakt :) Je ziet toch we duidelijk verschil met Nederlandse pijlen.

ik kan je 1 ding verzekeren van de topstars ga je geen spijt krijgen ;) heb ze laatst live mee mogen maken en zijn zeer goede pijltjes.

De aangepaste versie blijkt toch echt wel tegen te vallen!

Ik hoop niet dat je die hebt. 52,50 is volgens mij de normale verkoop prijs van de top stars, en die aangepaste was veel goedkoper. Correct me if I'm wrong ( met de prijzen )

Never change a winning team is een mooie spreuk die ik zou koesteren als Pyrostar zijnde.
Dat terzijde blijken de Starway en Orbital goede vervangers. Je bent alleen wel 30 euro meer kwijt.:bonk:

Back
Bovenaan