[Film] Rubro - Night Fire - Nog 54 dagen !

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hier een cake net na 12 uur.
We waren alles aan het buiten zetten en ondertussen even snel een cake er door heen knallen.
Dit was de Night Fire van Rubro, een heerlijk cake.
In de straat hier achter zie je nog een heerlijk blok afgaan.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zo dan haha, zit je lekker te genieten van je eigen ding... Komt er zo iets voorbij. Weg aandacht.

Haha waar moet je kijken. Soms weet je t niet meer. Thnx voor plaatsen. De dagen schieten al aardig op. Maar goed t duurt nog te lang.

Zo zo, vanaf 0:56. Echt goed wat uit die Nederlandse potjes en pijltjes komt zeg. Geweldig! Nou begrijp ik waarom veel importerus roepen dat we niet meer naar België hoeven hahahaha

Ook geweldig om te zien, aan het eind.

Is dat die blok? Ja dat is hem, bam finale!:D

Wat een sfeer zeg, het word vroeg donker.
Zown filmpje,

Kan het allemaal beter?!:D

dat is de TB 234 op het einde niet waar?
Prachtig blok, een hele show in een blok, hoe veel mooier wil je het hebben hahaha.
Prachtig op beeld vastgelegd mannen!

Ik heb eens op youtube gekeken Denjo.
En het blok dat jij noemt lijkt er inderdaad op.
Dat zal hem dus wel zijn.

Mooie film! :)
Night Fire ben ik zelf niet zo weg van, vind de kleuren nogal dof (vond ik vorig jaar op de demo al, nu ik dit filmpje zie denk ik er nog zo over).

Klopt, dit was de TB234 op het eind, eerder die avond gaven ze aan die te hebben (kwamen bij ons gestook kijken). Overigens komt die nog een keer voor, maar dan nog wat dichterbij, nog nooit eerder zo'n buurt meegemaakt waar je deze dingen gewoon om je heen af ziet gaan... :bonk: Toch moet ik zeggen dat het bruut is zulke boeketten, maar doe mij liever wat projecten met veel cakes tegelijk. :p

Heerlijke film, gewoon puur genieten, hét moment net achter de rug, nog even de buren laten genieten van hun eigen spul, de held spelen voor hun kinderen, altijd mooi om te zien. Zelf een cake schieten als opwarmer en dan even achter je kijken en enorme boeketten zien, BAM! 2011 was begonnen! :D:p

Back
Bovenaan