[Film] Kindershowtje 2011-2012 - nog 35 dagen!!

pyroboy

VWC lid
Zoals sommigen van jullie wel weten ben ik in het dagelijks leven groepsleider op een woongroep voor kinderen met een verstandelijke beperking en/of gedragsproblematiek.
Deze kinderen wonen 24/7 bij ons op de groep en vieren hier dus ook alle feestdagen.
Om ze uit deze sleur te halen en te laten zien hoe een jaarwisseling in een ''normaal'' gezin gevierd wordt, komen de kinderen op oudejaarsavond een uurtje naar mij thuis om hier vuurwerk te kijken en de gezelligheid mee te maken.

Samen met member Anaconda heb ik een showtje geschoten voor deze kinderen. De producten zijn niet spectaculair maar voor de kinderen (die nog bijna nooit echt vuurwerk hebben gezien) was het zeker genieten!

Producten die voorbij komen zijn;

2D Xperience pakket (Lesli Vuurwerk)
Magnifique (Lesli Vuurwerk)
2x Schietgebedje (Lesli Vuurwerk)

http://www.youtube.com/watch?v=Xzl-Do6THxU&feature=youtu.be

Respect dat jullie dat doen voor die kinderen.Hebben het al zo moeilijk in hun leven,dan is dit echt leuk voor ze.:thumbsup:

erg leuk gedaan! heel erg leuk dat je dit voor die kinderen doet! :applause:

bedankt voor het delen:wink:

--pyro99:bye:

Hier kan ik dus van genieten. Respect dat jullie dit gedaan hebben.Die kinderen hebben een avond gehad die ze niet snel zullen vergeten. Nogmaals respect.Dikke duim.

Mooi Morris,dat je met de gewone mens,in een andere woon/leefsituatie,je passie deelt! Deed ik ook wel eens,op me vorige groep,waar ik toen woonde. Alleen dan niet speciaal voor hun,ze kwamen gewoon kijken,haha! Hoe harder hoe beter zelfs,:)

Een geslaagde voorstelling en het mooiste was dat de kinderen zelf ook heel enthousiast waren :)
Leuk om nog eens terug te zien! :D

Erg leuke actie van je, super tof dat je dit aan de kinderen laat zien! Zal ze toch goed doen:)

sterker nog .. tot op de dag van vandaag hebben ze het er nog steeds over!
Eén van de jongens was erg bang in eerste instantie.. na de eerste paar fonteintjes vond hij het zo schitterend dat hij met vuurpijlen aan kwam lopen die hij in de gang had gepakt haha.. kon 'm niet gek genoeg.

Regelmatig vertelt hij er nog over hoe leuk hij het vond en hij blijft vragen of er nog eens een demo of show in de buurt is waarbij hij mee mag gaan kijken haha.

De kans dat ze dit jaar weer komen kijken is zeer groot ja!

Heel leuk en goed idee! Denk dat de kinderen door deze eerste ervaring met vuurwerk altijd een positief en gelukkig gevoel zullen krijgen als ze aan de jaarwisseling of vuurwerk denken. Top!

Geweldig Morris, heel knap van jullie waarvoor respect.
Mooi om te horen dat het zo goed ontvangen is ook.

is het niet een beetje sneu dat ze ergens aan mogen ruiken en dan vervolgens weer terug moeten...en wat als je nu eens niet kan en er is niemand die het wilt overnemen, neem aan dat die kids juist heel snel een bepaald verwachtingspatroon ontwikkelen (gezien hun dagelijkse routines)
is het dan niet zo dat ze dan heel erg teleurgesteld zijn of erger???
begrijp me niet verkeerd hoor !!! ik vind het tof dat je het wilt doen maaaaarrrr.... snap je waar ik vandaan kom?

Back
Bovenaan