[Film] Kindershowtje 2011-2012 - nog 35 dagen!!

Jup.. Helaas is het zo dat kinderen met de betreffende stoornis mij enkel als "gebruiksvoorwerp" zien.. Zolang ik iets doe wat ze leuk vinden is dat mooi, maar doe ik dat niet dan zijn ze boos..
Dus ja.. Ze zullen het niet leuk vinden als het niet meer zou kunnen.. Maar ze vinden het ook niet leuk als ze geen pindakaas op hun brood mogen.
Dus moet je ze dan bij voorbaat maar alles ontzeggen? Ik ben van mening dat dat niet gezond is en het juist goed is om succeservaringen op te doen, al is t maar een incidentele activiteit.
Maar denk dat we voor deze discussie op een ander forum moeten zijn ;) al vind ik het natuurlijk leuk om daarover per pm met je verder te sparren hoor ;)

Ze hebben trouwens meer vuurwerk gezien dan dit showtje.. Dus jullie zullen ze vast in een of ander filmpje nog wel voorbij horen komen haha.
In ieder geval iedereen bedankt voor de leuke reacties!

Respect Morris, en Annaconda dat jullie dit geregeld hebben.
De kinderen zijn er hartstikke blij mee en ze vergeten even de situatie waar ze in zitten.
Als is dat voor 5 minuten dan is het al super.
Goed dat jullie dit jaar het weer willen doen.
Ik kan niet wachten op het filmpje volgend jaar!

Ik ben werkzaam in een iets ander vakgebied mbt tot deze kids.
Niet de verzorging, maar wel de veiligheid.
Dat als er paniek is, onrust, of welk geluid ze overdag/snachts ook maken, ervoor te zorgen dat hulpverleners voor ze klaar staan wanneer nodig.
Dan moet ik regelmatig systemen opleveren in een omgeving waar deze kinderen al ´wonen´.
En met me eigen kinderen in me achterhoofd, gezond en wel, diepe respect voor diegene die deze kids elke dag weer helpen. Ook de ouders van deze kinderen.
Ik zie regelmatig de andere kant van de maatschappij, en daar wordt je echt niet vrolijk van.
Maar daarom des te meer respect van mijn kant voor deze show.

Ik las laats in de Media dat liefhebbers geen Respect hebben voor andere mensen.
Maar gelukkig weten wij liefhebbers beter.

Hier laten 2grootse liefhebbers hun mooiste kanr zien!
En dat doen ze puur uit hun hart!!
Hoe zo zijn liefhebbers vandalisten?.
Moet je zien hoe goed sommige liefhebbers voor onze maatschapij zijn!
Dit zou eens media aandacht moeten krijgen.

Ik vind het een super initiatief!
Mooi en leuk vuurwerk ook!
Heren echt geweldig!
Complimenten voor jullie goede inzet voor kinderen die het tog al moeilijk hebben.

Zoon lag op een kinder gezicht zegt natuurlijk meer dan 1000 woorden..
Daar doe je het natuurlijk allemaal voor!
Chapau! Bravo... HULDE!

Kep hem nog een keer gekeken.
Ben zelf dol op tails.
Die van de magnifiek en de crackling ernaast.
Blijkt dat die niet meer te koop zijn hier :p

Morris en Anaconda echt top dat jullie dit doen.
Het neefje van de vriend van me moeder is verstandelijk als geestelijk gehandicapt en als je ziet hoe vaak hun dingen moeten missen die wij gewoon een normaal vinden leuk dagje uit.
Is voor hun echt een fantastische dag, ga met hun een uurtje wandelen frietje frikandel erbij en hun hebben de dag van hun leven!

Dat uurtje dat jij hun dan laat komen is voor hun echt prachtig.
Ik vind het echt mooi om te zien hoe hun dan genieten.

Beide echt top! Meer mensen zouden zo moeten zijn! :)

Voor de rest vind ik het een leuk showtje, klein maar fijn!
Doen wij ook weleens in de avond, klein showtje voor de (kleine) kinderen. Sommige waren 3-4 en wouden altijd het grote vuurwerk zien om 00:00 uur. Maar die lagen dan al te slapen. Ook al bleven ze wakker of sliepen ze een paar uur om 00:00 uur sliepen ze op de bank.

Dus toen dacht ik, als ik nu wat kleine cakes fontijnen en wat vuurpijlen pak hebben ook hin hin vuurwerk gehad. En ja hoor, ze vonden het prachtig.

Jammer dat we dit jaar met de hele kennissen groep ergens anders heem gaan waar ik zelf niet zo blij mee ben...

mooi gedaan jongens.
zit zelf ook in dit werk. alleen dan met volwassen personen met functionerings vermogen van een baby.
had vorig jaar een late dienst op oudjaarsdag en zijn toen met 8 woningen tegelijk de straat opgegaan, had ook vuurwerk gehaald en samen met een collega dit afgestoken, andere collega's de hele dag kniepertjes gebakken en dan met alcoholvrije champagne is het voor hun idd een feest.
vandaar dat ik dit voor jullie voor dit jaar erg aanmoedig, helaas heb ik dit jaar zelf geen late dienst. ga wel weer vuurwerk halen en misschien zelf wel naar het werk om het te stoken..

super idee jongens en hopen dat dit nog lang mag blijven doorgaan

Back
Bovenaan