[Film] 3 x Buurtassortiment in w-shape - Rubro- Nog 89 dagen !!!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Zoals ieder jaar had ik ook afgelopen jaar het buurtassortiment van Rubro in w-shape gezet.
Blijft ieder jaar weer zwaar genieten en ook de toeschouwers kunnen het zeker waarderen.

Als ik alleen al 3x buurtassortiment in mijn collectie had zitten was ik al blij!! :p
Flink wat geweld ^^. Vooral finale lekker getimed :)

Blijft lekker om 3x buurtassortiment tegelijk te zien, in welke shape dan ook!
Gaat hier dit jaar wellicht ook gebeuren, of met een ander cake assortiment. Door het hoge tempo, lage schiethoogte en verschillende richtingen is het 1 spektakel.

Blijven lekkere bakkies vooral als je 3 assortimenten tegelijk het luchtruim laat verkiezen, prachtig filmpje hoor.

Hele mooie film, door de afstand kan je goed zien dat de boeketten boven de huizen uit komen, geweldig.

Vaste prik daar op die hoek inmiddels haha, maar het blijft supervet!! Mooi van afstand gefilmd ook, zie je hoe groot en breed dat gaat, kicke!

Heerlijke film weer! elk seizoen weer een geslaagd project, misschien moet ik zoiets maar uit gaan voeren met de big 19 cakes die ik heb besteld. geweldig die chaos en die volle lucht :D

Mooi filmpje, maar wat verklooien die crackling effecten de overige effecten zeg.
Desalniettemin mooi project om naar te kijken en ook leuk om in elkaar te zetten!

ik vond ze los en per 2 al geweldig maar 3 assortimenten tegelijk :bonk: gekkenhuis! heerlijk. kom maar op met de volgende filmpjes :D

Heerlijke film weer! elk seizoen weer een geslaagd project, misschien moet ik zoiets maar uit gaan voeren met de big 19 cakes die ik heb besteld. geweldig die chaos en die volle lucht :D

Ik heb voor dit jaar ook de big 19 besteld voor dit project.
Eens kijken wat dat gaat doen.

Back
Bovenaan