[Film] 3 gouden cakes - Nog 40 dagen!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hier staken we 3 verschillende cakes tegelijk aan met zijn drietjes.
Niet bij elkaar gezocht, maar gewoon een goud cake pakken en de vlam erin.
Gaf zeker een leuk spectakel.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Damm jullie maken me helemaal gek met al die mooie aftel filmpjes,heb op het moment erg last van kruitstress en dit maakt het er niet beter op,keep em comming lads.

Erg mooie cake's , de combinatie is echt super ,en een mooi gevulde lucht :D

nog maar 40 dagen!!:handsup:

--pyro99:bye:

Dit noem ik nou echt The Golden Heaven! 't Is echt een prachtig filmpje en het goud staat er erg goed op, wat meestal toch wel moeilijk op beeld te krijgen is. Top filmpje! :D

Dit was echt een prachtmoment, komt iemand aan met de TB118, wij vroegen wat dat was; cake met goud effect. Ho! Wacht ff! Dus Wesley rent naar binnen om de Blue Ocean van Rubro te pakken, komt dus met een dikke bak naar buiten, mensen verbaasd. Ik bedacht me ineens dat ik nog een Event no.4 in de auto had staan, dus loop tussen de mensen door naar de auto, deur open, nog zo'n dikke waaier erbij, mensen begrepen er geen reet van haha, heerlijk gewoon! :D

Met die 3 cakes toch meteen een dik gouden project, goede inzet dus! :p

Dit was echt een prachtmoment, komt iemand aan met de TB118, wij vroegen wat dat was; cake met goud effect. Ho! Wacht ff! Dus Wesley rent naar binnen om de Blue Ocean van Rubro te pakken, komt dus met een dikke bak naar buiten, mensen verbaasd. Ik bedacht me ineens dat ik nog een Event no.4 in de auto had staan, dus loop tussen de mensen door naar de auto, deur open, nog zo'n dikke waaier erbij, mensen begrepen er geen reet van haha, heerlijk gewoon! :D

Met die 3 cakes toch meteen een dik gouden project, goede inzet dus! :p
toevallig is dat dat er steeds iemand aan komt lopen:cool:heel vreemd

Leuke combi die crackling tails van Event Cake 4 met de mines en gouden boeketten van de andere cake.

Wat moet dat een geweldig gevulde lucht zijn, prachtig :D Thnx voor de film.

Damm jullie maken me helemaal gek met al die mooie aftel filmpjes,heb op het moment erg last van kruitstress en dit maakt het er niet beter op,keep em comming lads.

Leuk om te horen.
En reken maar, de mooiste films moeten nog komen:wink:.

Back
Bovenaan