[Film] 2x Woede - Nog 13 dagen!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Een veel besproken cake, de Woede! Ramt in 1x de hele cake leeg, 30 schoten met goud, maar vorig jaar wel voor de prijs van 42,50... Dusja, als je knippert heb je hem gemist, maar als je weet wat ie doet (wat wel aangegeven moet zijn in de winkel), dan is ie wel zwaar genieten!

Wij staken hem wat later in de nacht nog af per 2, mensen vonden het prachtig, op film komt ie niet echt top tot zijn recht, goud pakt ie moeilijk én hij stond donker ingesteld (stom van me). In werkelijkheid zag je hem toch zeker nog wel ff goed blijven hangen. :D:p

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat een geweld , echt heerlijke cake's , alleen jammer dat ze zo duur zijn:cry:

bedankt voor het delen!

--pyro99:bye:

Zeer mooie cake!

Maar voor 42,50 laat ik em mooi staan in de bunker!
Vind persoonlijk dat dit stukje vuurwerk geen doel heeft in Nederland. Dit is gewoon een finale cake die je moet doorverbinden met andere cake`s. Het zou een mooi product zijn voor original zodat je wat kunt modden!

Schitterende cake waarmee je applaus krijgt van het publiek. Jammer dat je camera verkeerd stond ingesteld want je had het goud dan beter in beeld gekregen. Bedankt weer.

Nog maar 13 dagen.

Het zou een mooi product zijn voor original zodat je wat kunt modden!

Ehuh een Woede modden is verspilde moeite.
Met andere woorden. Een Woede modden is nooit grappig.

Mooi filmpje, mooie cake.
Dit jaar weer en ik plak er een stuk visco aan, zodat ik helemaal kan genieten!

Ja dat was wel een mooi moment ja.
Alleen is hij al geweldig, per twee helemaal.
Mooie film Mike.

Leuk om hem zo te zien van een ander. Heb er pas een paar gezien in het echt, maar toen had ik nou niet zo iets van wauw die moet ik hebben!
Toch een mooie film, bedankt! Over twee weken zitten we alweer in het nieuwe jaar..

Ik blijf t een topper vinden. Heb m afgelopen jaar afgestoken en dit jaar is de Woede er weer bij. Maar ja je hebt altijd baas boven baas die hem per twee stoken:p.

Thanks weer mannen, hij is fijn!

Ehuh een Woede modden is verspilde moeite.
Met andere woorden. Een Woede modden is nooit grappig.

Mooi filmpje, mooie cake.
Dit jaar weer en ik plak er een stuk visco aan, zodat ik helemaal kan genieten!

Ik denk dat jij mijn punt niet snapt!

En daarnaast snap ik jouw hele post niet :frusty:

Erg toffe cake deze Woede.
Bedankt voor de film.
Vindt dit nou echt een cake om achter een Showtime blok te plakken als finale.

Back
Bovenaan