[Film] - 24 x Hoogmoed - Nog 80 dagen!!!

tering wat vet! alleen hoeveel heeft mike hier nou zelf van meegekregen? :p

het mooiste is nog die man die daar op ze dooie gemakkie met een stapeltje krantjes ofzo door het beeld komt lopen. alsof er niets aan de hand is.

Mooi project, lijkt op een lucht finale van een mascleta.
Even aansteken en raggen met die handel.
Had 2 jaar geleden ongeveer hetzelfde als wat Mike had.
Ik had een single shots doorlont project gemaakt, en die ging tijdens het aansteken gelijk aan.
Om die reden heb ik een schietkistje gekocht, waarmee ik nu alle doorlont projecten/cakes mee aansteek.
Ik heb glad mazzel gehad en het had ook anders kunnen aflopen.

wauw... heerlijk dit wat een geweld. had al is bij een demo als 'finale' 100 tegelijk gezien maar in de straat is dit toch ook erg lekker!

tering wat vet! alleen hoeveel heeft mike hier nou zelf van meegekregen? :p

het mooiste is nog die man die daar op ze dooie gemakkie met een stapeltje krantjes ofzo door het beeld komt lopen. alsof er niets aan de hand is.

Haha nou die hoort gewoon bij het zooitje ongeregeld.

Super project, had zeker wat minder snel af mogen gaan, stond er overigens niet met mijn hoofd boven hoor, de afstand was in werkelijkheid groter dan op film zo lijkt. :wink: Warm was het wel, pfoe!

Dit project is nog eens gedaan trouwens, in de nacht, die film komt nog, maar overdag is ie misschien nog wel vetter! Super geweld dit, dikke aanrader en met een paar mensen heel goed te doen!

Die postbode aan het eind ja, zo vet dat ie zo verdwaasd langskomt, die begreep er geen ene reet van.

whahaha wat een geweldig heerlijk, misschien had tie gast hem beter met een sterretje kunnen aan doen dan kon die nog vluchten :P

Back
Bovenaan