Fijne Feestdagen - topic!

Ook vanuit mij: iedereen hele fijne feestdagen en alvast een geweldig oudjaarsfeest!

Sloop niet, spreek anderen er op aan en maak er een feestje van!
Laat dit een jaarwisseling om nooit te vergeten worden!

allemaal alvast een super fijne kerst gewenst en natuurlijk oud en nieuw. Mooi op tijd zo, maar dan vergeet ik het tenminste niet ;-)
Houd je koppie erbij en flink stoken.
greetzz

Namens mij, iedereen hele fijne feestdagen & een geweldig 2016! Het komt er weer aan, heerlijk! Geniet van de kerst, van de dag der dagen en maak er iets moois van!

Ook van mij kant iedereen prettige feestdagen en een gelukkig/gezond 2016:wink: En geniet volop van de aankomende dagen!!

Ik wil iedereen fijne kerstdagen wensen en een voorspoedig nieuwjaar.

Laten we met z'n allen er met oudjaarsavond een fantastisch feest ervan maken, en zie je dingen in je omgeving gebeuren wat niet kan, spreek men daarop aan. Zodat we nog lang van onze hobby/passie kunnen genieten.

Iedereen fijne kerstdagen gewenst maar ook een knallend oud en nieuw en een gelukkig nieuwjaar!

Iedereen alvast een fijne witte..euh fijne kerst gewenst! Ondanks de warme temperaturen zit de sfeer er toch goed in. :kerst:
Ook heel veel stookplezier gewenst. Vanaf de 29e wordt het weer smullen!

Iedereen weer bedankt voor een wederom leuk en gezellig jaar op vwc.
Ik wil dan ook iedereen hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuw jaar wensen alvast.

Back
Bovenaan