Fijne Feestdagen namens VWC!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil ook allen bijzonder fijne feestdagen wensen. Daarnaast wil ik de crewmembers bedanken voor hun tijd en energie die ze in de site hebben gestoken. Hierdoor kunnen we met ze allen genieten van het geweldige medium wat WVC is.

Aan allen op dit forum fijne feestdagen toegewenst. Geniet van de kerst, is toch altijd een mooie tijd. Eet niet teveel zodat je nog kunt bukken om het vuurwerk af te steken!:bonk: Verder een gezond en mooi 2014 toegewenst!

Ook vanuit Ede wens ik jullie alvast een hele fijne kerst toe en een voorspoedig en knallend uiteinde!

En laat de vingertjes er aanzitten en zet je vuurwerkbril op ;)

Ook jullie allemaal prettige kerstdagen! Lekker genieten want voor je het weet staan we alweer met de bestelbonnetjes aan de balie om de spulletjes op te halen! Ik kan niet meer wachten! Iedereen veel plezier de komende tijd! :D Geniet ervan!

Een hele fijne kerstdagen gewenst.
Nog even en de dag waar we het hele jaar naar uitkijken is er dan.
Een knallende jaarwisseling gewenst.

Nog fijne dagen en goed uit einde voor alle freaks,Is jammer geen witte kerst hoop alleen dat het droog en geen wind is op 31ste

De hele crew bedankt voor weer een jaar gezelligheid op het forum. Ik wens de crew en uiteraard alle leden fijne feestdagen, fijne verkoopdagen, een veilig en succesvol oud en nieuw en natuurlijk een gelukkig nieuwjaar. Een hoop wensen, maar daardoor niet minder gemeend.:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Het was een geweldig vuurwerkjaar!! Verschillende opendagen bij importeurs en veel mooie shows :)

Iedereen een gezellige kerst en een veilig en gezond 2014! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan