Fijne Feestdagen namens VWC!

Ook namens mij hele fijne kerstdagen allemaal, en natuurlijk een geweldige jaarwisseling en een gelukkig 2013!:)

Bij deze ook namens mij, fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar.

Admins, leden, hartelijk dank voor de prettige sfeer hier:)!

Bij deze wens ik ook namens mij iedereen een geweldige jaarwisseling toe. Uiteraard ook veel gezelligheid met de kerstdagen maar het allebelangrijkste blijft toch een veilig uiteinde straks.

Ook iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen aan het forum een grandioos applaus voor jullie zelf, we hebben er weer een top jaar op zitten.

Iedereen alvast fijne kerstdagen en een knallend einde van 2012, of eigenlijk een knallend begin van 2013!
En voor nu; geniet nog van het laatste weekje van 2012 met deze heerlijke sfeer!

Jesper

Na vele uren op VWC is het jaar weer bijna om, geniet nog van de laatste dagen!

Ook wens ik iedereen fijne feestdagen toe! :)

Ook namens mij iedereen hele feestdagen toegewenst. Iedereen heel veel plezier met de dag van het jaar. Stook voorzichtig, dan zien we elkaar weer in Januari en kunnen we al onze belevingen weer met elkaar delen!

Iedereen hele fijne feestdagen

En succes voor de mensen net als ik die onzeker tijden tegemoet krijgen van je baan
we gaan weer voor een knalent 2013

men wordt hier steeds creatiever met de kerst kaart echt knap gedaan . :thumbsup:
maar goed ik wil hier iedereen een fijne kerst en veel goeds voor 2013 wensen

Ook ik wil alvast allen fijne feestdagen toewensen en het allerbeste voor 2013.

Allen weer bedankt voor alle gezelligheid en nuttige informatie op het forum.

Speciale dank voor de crewleden die dit weer mogelijk hebben gemaakt.

Geniet allen van de kerst en vooral van de dag de dagen!!! Doe voorzichtig en maak er een feestje van!!!

Fijne Feest dagen en een gezellig oud jaars dag :D en niet te veel mensen tot overlast zijn.

we zeggen wel dat mensen ons de dag moeten gunnen maar we kunnen alsnog rekeing houden met elkaar dus niet te lang van die aso klappers op 1 plek dan hou je het gezellig :)

Een hele fijne feestdagen en natuurlijk een Knallend en Spetterend uiteinde. En gebruik je gezonde verstand tijdens De Dag Der Dagen.

ik wens iedereen op dit forum hele fijne kerstdagen toe en natuurlijk een knallend en gezond nieuwjaar , en voorzichtig met vuurwerk:)

Ook vanuit Leerdam wens ik iederneen fijne feestdagen en een fantastisch uiteinde!
Veel plezier mannen!

Iedereen fijne feestdagen gewenst en bedankt alvast voor weer een gezellig jaar op VWC.
Nog 3 dagen en we mogen ons mooie spul ophalen.

Back
Bovenaan