Fijne feestdagen namens VWC!

Iedereen hele fijne feestdagen.Geniet er vollop van, want voor je het weet is het weer voorbij.
Zoals het er nu uit ziet hebben we een witte kerst.
Iedereen hartstikke bedankt voor dit geweldige jaar, vuurwerkcrew is ontzettend gegroeid en daar heeft iedereen aan mee geholpen.
Bedankt allemaal.

1201bis.gif

ik wil iedereen en de crew van vwc en een fijne kerst
en een gelukkig nieuwjaar toen wensen .
want dat hebben we wel verdient :bye:

iedereen die zich een regelrechte vuurwerkfreak met gezond verstand en speciaal de mensen achter onze geliefde site VUURWERKCREW fijne feestdagen toegewenst

Ook vanuit mijn kant iedereen bedankt op deze site, met name de mods..
Dit jaar heb ik hier toch vele uurtjes doorgebracht, en de sfeer op dit vuurwerkforum is voor mij toch wel ultiem.
In de zomer was die nieuwe lay out wel even wennen voor mij en velen anderen, maar uiteindelijk is alles erop vooruit gegaan :D
Ik vind dan ook alles toppie hier :thumbup:
Dus bedankt VWC, voor dit geweldige jaar !!
Iedereen fijne kerstdagen, en maak er een knallende dag van :D

Groeten,

Ook van mij alvast prettige dagen toegewenst. :)

We maken met elkaar VWC zoals het nu is. Wat zijn we nu zonder jullie (leden). We vormen al een mooie vaste kliek die alles met elkaar delen. Geboortes, verjaardagen en natuurlijk ook de wat minder leuke dingen.

Ga zo door jongens. Doe voorzichtig met kerst en oud en nieuw. En we (de crew) zien jullie volgend jaar graag terug om er weer net zo'n gezellige tijd van te maken tot aan DE DAG waarvoor we leven. :p

JIEEEEEEEHAAAAA nog 8 dagen tot de verkoop!

Jongens, Ook namens mij iedereen een mooie (witte) kerst toegewenst! Lekker genieten van het eten en dan is het bijna zover!

Ook ik wil de MODS even bedanken dat dit mogelijk is! Na al jaren egt gek te zijn op vuurwerk... ben ik dankzij dit forum wijzer geworden op het gebied van merken, shows, ervaringen, en noem het maar op.

Ow en niet te vergeten de vele filmpjes!

Zoals al eerder gezegt de Groeten uit Leerdam...

Ook ik wil graag iedereen, members en crew, bedanken voor een geweldig 2009.
Dankzij jullie hebben we t voor elkaar gekregen om zo'n top forum neer te zetten waar transparantheid, onafhankelijkheid en gezelligheid bovenaan staat en welke nog elke dag groeit!:)

Ik wens iedereen een mooie witte kerst en een waanzinnig goed en gezond 2010!

Ook ik wil idereen bedanken voor een fantastisch jaar, we hebben gezellig afgeteld, genoten van de de vele bezoeken aan importeurs etc.

We zijn inmiddels uitgegroeid tot een fantastisch vuurwerkforum, mss wel Nederlands beste. En dat hebben jullie aan je zelf te danken.

Prettige kerstdagen boys,

En natuurlijk,

Een gelukkig, maar meer van toepassing: Een knallend 2010!

:bye:

Ja mannen, over een paar dagen is het weer zover: Kerst 2009
Ik zal tijdens de kerstdagen weinig online zijn.
Gezellig kerst vieren met mijn gezin; spelletjes doen,film kijken, een wandeling maken, gezellig dineren.
Ik heb er zin in.
Ik hoop dat iedereen van jullie een leuke kerst zal beleven.
Ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen.
En ik wil alle leden en crewleden bedanken voor de inzet en vriendschap in het afgelopen jaar.
En na de kerstdagen gaan we ons langzaam opmaken voor het grootste feest van het hele jaar: Oudejaarsavond 2009

Fijne Kerstdagen, groeten Fred en familie

prettige-kerstdagen-pinguins.jpg

Ik wil hierbij iedereen ook fijne kerstdagen wensen. Het jaar is tot nu toe echt top verlopen en heb weer een leuke tijd achter de rug op vuurwerkcrew.
Na de kerst breken nog een vijftal mooie dagen aan.

Ook ik wens de crew en alle trouwe leden hele fijne, misschien wel witte, kerstdagen en al vast een gelukkig nieuwjaar!
Iedereen voorzichtig met vuurwerk, want je bent een rund als je met vuurwerk stunt. Maar dat hoef ik jullie niet te vertellen natuurlijk:p

Ik wil graag iedereen van VWC ( Leden, Mods ) bedanken voor dit super jaar hier op VWC.

Dit jaar was mijn eerste jaar dat ik hier op dit forum te vinden was en ik heb het zéker naar mijn zin gehad. Ik hoop dat het het hele jaar door gezellig blijft, en niet alleen de laatste paar maanden. Ook fijn om te horen dat het de vuurwerksite nummer 1 was dit jaar. :thumbsup:

Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar iedereen!!! :thumbsup:

Ook namens Pyroworld.nl een geweldig en goed kerstfeest! En natuurlijk een knallend en gezond 2010 toegewenst!

Ook voor Pyroworld.nl was 2009 een prachtig jaar, en we hopen dat 2010 een net zo mooi, zo niet een mooier jaar wordt. Dit samen met Vuurwerkcrew waar wij nog steeds een prachtige band mee hebben dit zowel op vuurwerk gebied als op vriendschappelijk gebied.

kerstkaart_2009_V1_2.jpg

Jack, Gerdo, Daan, Florian

Laatst bewerkt:
Naast de geweldige plaat van Jack wil ik ook persoonlijk nog even mijn beste wensen over brengen aan iedereen.
Jongens het was weer een topjaar kan niet anders zeggen!
En nu lekker genieten van die laatste paar dagen van het jaar en dan helemaal los!
Fijne kerstdagen en ram die Oud&Nieuw er goed doorheen zonder problemen!!!

Groetjes Daan

Crew en Freaks. Hartelijk dank voor weer een erg gezellig jaar. Volgende week donderdag,Zijn we allemaal weer met hart en ziel in ons element. De vertrouwde sfeer is al goed aanwezig. Fijne Feestdagen en een Kleurijk en Spectaculair 2010

Bij deze wil ook ik, iedereen die vuurwerkcrew mogelijk en gezellig maakt, een ontzettend leuke kersttijd toewensen!

Maar misschien nog belangrijker: een mooie beleving naar de verkoopdagen en dé dag toe!

En dat we er daarna weer een mooi jaar van mogen maken met z´n allen! :rolleyes::bye:

Ook ik wil langs deze weg de mods en leden van VWC fijne feestdagen en een knallende jaarwisseling toewensen.

Ik ben altijd al een groot vuurwerkliefhebber geweest maar nog niet zolang lid. In de tijd dat ik lid ben heb ik veel geleerd en de info op de site heeft me enorm geholpen in mijn keuzes van dit jaar. Mijn dank hiervoor!!! :thumbsup:

iedereen bedankt voor de gezelligheid op dit forum, de mods voor de informatie, organisatie en natuurlijk het in de lucht blijven houden van het forum.

Verder iedereen fijne feestdagen, een veilige jaarwisseling en de beste wensen voor 2010.

Back
Bovenaan