Fijne feestdagen namens VWC!

Jeko

VWC lid
Nog een paar dagen en dan is het alweer Kerst 2009! Heerlijk genieten van lekker eten samen met de je familie en vrienden, of misschien zelfs nog een bezoekje brengen aan de kerk. Het hoort er allemaal bij!

Nog een week en dan hebben we de kerst alweer achter de rug. Dan kunnen we niet slapen want een dag later begint alweer de vuurwerk voorverkoop 2009 :cool:

De tijd gaat erg snel, misschien wel te snel. Dus vergeet niet te genieten!

Namens Vuurwerkcrew
6621852.a5a3c0a9.560.jpg

Fred, Mike, Gerwin, Erik, Peter, Guy, Ruben, Wesley, Ralph, Lars, Michel, Kevin, Tabe en Jeroen

hartenlijk dank!
en namens deze weg wens ik alle leden liefhebbers en freaks een zeer gezellig kerst feest en een KNALLEND!!!!!!! uit einde!
ja het gaat snel nog een paar dagen!
geniet er van allen!

Ook aan deze kant bedankt en ook voor jullie en alle andere freaks hele fijne feestdagen en een knallend uiteinde gewenst :D

Bedankt VWC voor deze gelukswensen. Ik wil jullie (de mods en natuurlijk ook de andere leden) bedanken voor dit mooie jaar, ben het hele jaar aanwezig geweest en heb de ledenaantallen flink zien stijgen. Veel mooie festivals gezien op film (fallas bijv.) en ook erg veel info van jullie gekregen. De crew wil ik graag bedanken om deze uitzinnige meute vuurwerkfreaks in het gareel te houden.

Hartelijk bedankt VWC! :bye:

Ook van mijn kant persoonlijk wens ik jullie nogmaals hele fijne dagen toe, geniet ervan want het zijn de mooiste dagen en ze zijn ook zo weer voorbij.
Ik wil alle leden bedanken voor de inzet het afgelopen jaar want door jullie is vuurwerkcrew groot geworden.
Mijn tweede bedankje gaat uit naar de rest van de crewleden, ook zij hebben dit jaar veel tijd in vuurwerkcrew gestoken om het tot een succes te maken en tevens alle winkeliers en importeurs waarvan wij zo vrij mochten zijn om zo snel mogelijk de laatste nieuwtjes te weten.

Allemaal een knallend 2010 toegewenst!

Ik wil graag iedereen die Vuurwerkcrew Vuurwerkcrew maakt bedanken voor een geweldig 2009. We gaan zeker weten allemaal knallend het nieuwe jaar in, ieder op zijn manier, ieder met zijn vuurwerk, maar allemaal op naar 2010! Daarom wens ik iedereen een super mooie jaarwisseling met geweldig veel vuurwerk toe en een waanzinnig goed en gezond 2010!

Iedereen bedankt voor 2009 waarin wij als Vuurwerkcrew ontzettend zijn gegroeid en wij qua drukte en gezelligheid overduidelijk de nummer 1 vuurwerkwebsite zijn geworden. Volgend jaar knallen we gewoon verder waar we gebleven zijn met nog meer gezelligheid!

Hartelijk dank
iedereen van Vuurwerkcrew een heerlijke kerst toegewenst
en in het bijzonders de mods bedankt voor deze topsite
zonder jullie site had december er een stuk saaier uitgezien voor vele freaks
(en mijn lijstje mischien ook wel)

o ja en natuurlijk een knallend uiteinde!!!
groeten vanuit leerdam

Van mij kant alle (Crew)leden een fijne feestdagen,nog even en dan kunnen we weer.
Maak van de jaarwisseling een dag om nooit te vergeten.

En we zien jullie graag terug in het nieuwe jaar voor meer nieuwtjes en gezelligheid op de nr 1 vuurwerksite.

Laatst bewerkt:
Hierbij wil ik alle leden hartelijk bedankt voor de aanwezigheid, inzet en enthousiasme die is getoond. We hebben een geweldig jaar achter de rug.
Ik wens iedereen fijne feestdagen en een veilig, plezier en vooral gezond nieuwjaar!
Tevens een grote dank aan de collega crewleden die voor dit alles veel vrije tijd in moesten leveren en afspraakjes met hun vriendinnen/vrouwen moesten uitstellen.
Respect!

Ho ho ho

Ook van mijn kant, wil ik iedereen een knallend 2010 wensen en natuurlijk een gezellige kerst.

Ook een pluim voor alle medewerkers van VWC jullie hebben er ook dit jaar weer voor gezorgd dat ik en meerdere leden heb kunnnen genieten van deze top site!

Keep up the good work (y)

VWC (mods en leden) hartelijk bedankt voor dit heerlijke jaar :).
Elke dag was ik hier op het forum te vinden, het gaat gewoon deel uitmaken van je leven dan. Daarom wil ik ook speciaal de mods bedanken die het hele forum draaiende houden, en die ervoor zorgen dat nieuwe dingen altijd snel online staan. Volgend jaar ben ik hier zeker weer te vinden, en dan wens ik nu iedereen prettige feestdagen en een heel gelukkig 2010 :)

Jongens, geniet ervan de komende anderhalve week, eerst heerlijk Kerst vieren, misschien wel een witte Kerst! :D Volgende week is het alweer zover, dan zijn we elkaar nu gek aan het maken dat de verkoopdagen gaan beginnen, heerlijk hoor!

Het was weer een heerlijk jaar, VWC is uitgegroeid tot een zeer druk forum met een hele leuke sfeer. Als crew kunnen we dan wel voor de info zorgen, maar de sfeer, de omgang met elkaar, het plezier en al het goede wat erbij hoort, dat maken we met z'n allen, waarvoor grote dank! :D
Wil hierbij de andere crewmembers bedanken voor een prachtig jaar en ik ben razend benieuwd wat 2010 allemaal gaat brengen, dat zal weer een vol jaar worden met nieuwtjes, bezoeken, demo's en plezier! :)

Iedereen hele fijne dagen gewenst, een goed uiteinde en een gelukkig en gezond 2010! Stook zoveel je kunt, maar houd het veilig voor jezelf en alle omstanders en houd de traditie in ere; sloop niet. :wink::D

:bye:

Bedankt Vuurwerkcrew! Jullie ook een hele fijne tijd toegewenst. Met alle negatieve geluiden in de media en het positieve tegenwicht dat we met z'n allen proberen af te geven, vergeet ik zelf nog wel eens het belangrijkste aspect van onze hobby: het genieten!

De komende twee weken staat de hobby bij mij op nummer 1. We blijven waaks, dat zit in de aard van het beestje, maar ik heb er weer helemaal zin in om compleet uit mijn dak te gaan tijdens oudjaar.

Hierbij, ook namens mijn collega's op het Vuurwerkmuseum, Vuurwerkveilig en Vuurwerktraditie, onze kerstgroet aan alle liefhebbers.
Geniet ervan, mensen!

vwm_kerstkaart2009.jpg

Cameo

Ik dank vuurwerkcrew voor een leuk en gezellig jaar zoals dat ieder jaar weer is! 2010 zal hopelijk niets anders zijn en mogen we hopen op nog meer informatie en veel nieuwe producten!

Namens heel Vuurwerkrapport / Vuurwerk Media Group wens ik jullie fijne feestdagen!

Heren,
Jullie natuurlijk niets minder! Dankzij jullie wordt altijd alles in goede banen geleid en daarbovenop staan jullie altijd open voor verbeterpunten of discussie punten :D
Super! Laat 2010 net zo'n goed of beter jaar worden!

Bastiaan

Back
Bovenaan