Fijne Feestdagen gewenst!

kerstkaart.jpg

Martin
34.gif

Hele fijne dagen allemaal

Hele fijne dagen allemaal

Goedemorgen allemaal,

Via deze weg willen we jullie allemaal een heel fijn kerst feest wensen.
Voor de een is het kerstfeest "rust" voor de ander heeft het een andere betekenis.

In ieder geval, hoe je kerst ook viert, geniet ervan. Het is voor ons allemaal, net zoals de cakes van Royalfireworks hihi

We hebben niet iedereen een kaart kunnen sturen maar vanaf deze plek doen we het via deze manier.

Ook wij hebben 1 dag rust, gelukkig, en morgen gaan we er weer vol tegen aan.

Aankomende week zullen we hier weinig te zien zijn zoals jullie begrijpen dan zijn we bezig om alles bij de winkeliers te krijgen.

Succes allemaal en tot snel.

Maak er een warme en gezellige dag van. :bye:

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by the team of RoyalFireWorks

Zo, ik ben ook weer onder de levenden :D

Ik wens ook iedereen een hele fijne kerst!
En alvast een goede voorbereiding voor een knallende oudjaarsdag! :D

Fijne feestdagen!

Fijne feestdagen!

Voor jullie allemaal hele fijne feestdagen! Het aftellen is begonnen, en zo te zien is het ijs dik genoeg om ook een pijltje op af te schieten
:droolthum

Geniet van al het moois!
Apie

Ik wens iedereen prettige kerstdagen toe en een gelukkig 2011! Vergeet vooral niet te genieten van al het lekkers, moois en leuks in deze gezellige warme dagen. Geniet er van!! :cool:

En ik wil jullie dit nog even meegeven: Wij kunnen tenminste met z'n alle kerst vieren, wij hebben tenminste geld om er vuurwerk van te kopen. Er zijn heel veel mensen die dit niet kunnen. Daar mogen we ook best eens bij stil staan vind ik :wink:

Fijne feestdagen iedereen! :)

Iedereen prettige kerstdagen toegewenst !

Verder wil ik jullie via deze weg ook allemaal alvast bedanken voor het geweldige jaar dat we hebben gehad. Het was reuze gezellig en we hebben elkaar flink geholpen met de lijstjes. :) De Sfeer hier was ook afgelopen jaar top. Ik hoop dat dat volgend jaar ook zo is, want dan ben ik er ook weer gewoon bij hoor !

Boys, alvast bedankt !

En kom op he, nog een weekje. Dan kunnen we helemaal los. De dag waar we zo naar toe hebben geleefd komt eraan. Geniet ervan he !

:bye:

Ik wens iedereen erg fijne kerstdagen, en niet teveel eten allemaal. Is heel slecht voor je :p

Ook wens ik iedereen een gezellig en mooi oud en nieuw en een succesvol 2011

En ook alle importeurs bedankt voor het ter beschikking stellen van zo mooi vuurwerk. En hopelijk doen ze dat ook nog de komende jaren!

HAPPY NEW YEAR !

Iedereen fijne feestdagen en een gelukkig nieuw jaar!

Ik zou zeggen... stook verstandig, want je kan maar beter 1 dag voorzichtig doen dan beter dat je voor altijd iets mist:)

Voor de rest wil ik iedereen bedanken voor de gezellige gesprekken op de chat en op het forum!

Namens mij en Vuurwerk Media Group: Fijne feestdagen een gezond 2011!

Verder wil ik de heren van VWC bedanken voor leuk en gezellig jaar op deze website.

Back
Bovenaan