Fijne Feestdagen gewenst!

Vuurwerkfreaks/liefhebbers/gekken, hele warme dagen gewenst, fijne kerstdagen en een knallend 2011! (maar dat komt hier vast wel goed:D) Bedankt voor dit fijne jaar hier op vwc!:D

Ik wil iedereen graag prettige kerstdagen wensen en een knallend 2011!

santa-claus-christmas-wish-sexy-present-from-santa-demotivational-poster-1261582012.jpg

p.s. wees voorzichtig met vuurwerk en doe geen domme dingen!

Via deze weg wil ik iedereen een waanzinnige kerst wensen.Eerst lekker eten en drinken en onder tussen de dagen aftellen tot het afhalen van het speelgoed.Mijn collectie van dit jaar bestaat uit thor, dynasty,bon fireworks, vuurwerklandcollectie ,chooet,marijn.Waaronder black suprise,silver salute,space shooter,wodka blue,rebel,fusion,green glitter missile,chooet shockbox,outrageous,miracle,midnight delight,city lights,treasure island,heksen ketel,bursting gold,wild wild west,capetown concerto rosso,super 4 16 greetz cracklin

En Mike, bedankt voor de nieuwsbrief met daarin een hele fijne kerst gewenst. Toppie dat je dat voor elkaar hebt gekregen, hij ziet er fantastisch uit namelijk :thumbup:

Geniet er van dit weekend. Een gezellig opstapje naar vrijdag! En voor nu alvast een fijne kerstavond toegewenst.

Nog 7 dagen en ik heb weer een gezellig jaar op het forum achter de rug. Een jaar met wat veranderingen op het forum, de harde kern van de laatste jaren die stopt als mod, de nieuwe garde mods en niet te vergeten het vertrek van onze vuurwerkgoeroe Fred, gelukkig nog vaak genoeg online of "on sight" te vinden.

Omdat ik net als de meesten hier een drukke week voor de boeg heb wil ik iedereen vast bedanken voor VWC 2010. Op een gezellig 2011 zullen we maar zeggen. Fijne feestdagen iedereen en een knallend uiteinde!

Zoals je ziet ben ik maar vast begonnen met de voorbereiding :p
shell.jpg

Ik wil vanaf mijn warme huisje ook iedereen van VWC hele fijne feestdagen toewensen! :) Nu kerstavond, dus morgen zal iedereen wel laveloos zijn. Als jullie maar zorgen dat de kater de 29e weer voorbij is, want dan gaat het toch echt beginnen...

Mensen, geniet er van! De kerst vliegt altijd zo voorbij, en dan is het opeens al weer zover.

Back
Bovenaan