Fijne Feestdagen en een Knallend 2020!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Nog maar een weekje tot de Kerst, wij willen iedereen via deze weg een Fijne Kerst en natuurlijk een Knallend 2020 wensen! Maak er met elkaar ook nog 2 fantastische weken van hier op Vuurwerkcrew.nl!

Wederom hebben wij een geweldig vuurwerkjaar gekend en ook het forum is drukker dan ooit! Ieder jaar groeit het nog en de sfeer is echt top! Bedankt voor al jullie reacties, films, foto's en het brengen van al die sfeer, want met elkaar maken we deze site!

Dit topic is volledig bedoeld om elkaar Fijne Feestdagen te wensen.

:kerst::kerst::kerst:

kerstkaart2019-final (3).jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Jullie ook bedankt voor het mogelijk maken tot het gebruiken van het forum. Het hele jaar door is er animo en gezelligheid. Hele fijne dagen en op naar een goed 2020!

Het is nog niet zo ver. Maar vanuit Zeist wens ik de hele Crew een hele fijne kerst en natuurlijk weer een spetterend Oud en Nieuw toe met oliebollen, champagne en heel veel vuurwerk. :kerst:

Ook namens mijzelf persoonlijk wens ik iedereen prettige feestdagen en een veilig 2020 toe. Geniet van de komende periode, de tijd vliegt voorbij! :kerst:

bedankt voor alle foto's en video's op het forum
bedankt voor de positieve sfeer
bedankt voor de gezelligheid buiten de serieuze topics om
bedankt voor het mogelijk maken van hét leukste forum!

Iedereen prettige feestdagen en dat we allemaal knallend het nieuwe jaar in mogen gaan.

Wat ging dit jaar weer snel. Bedankt voor het gezellige jaar hier. Ook ik wil iedereen bedanken voor alle foto's en video's, word enorm gewaardeerd.

Ook bij deze wil ik de Crew fijne kerstdagen en uiteraard een knallend 2020 toewensen was weer een mooi VWC jaar en hoop dat 2020 nog mooier word. De Crew uiteraard ook bedankt voor het mogelijk maken en bijwonen van leuke demo’s/prijsvragen ga zo door zullen we maar zeggen. Bij deze ook alle VWC-leden mooie kerst toegewenst en uiteraard ook een super oud en nieuw met mooi stookweer zullen we maar zeggen. Ben nu al zeer benieuwd naar alle mooie videos van de nieuwe maar uiteraard ook de oude toppers, waar we straks alle commentaren weer op los kunnen laten. Geniet ervan voor een ieder en vooral veilig want we willen nog lang genieten van onze mooie hobby wat vuurwerk heet...

Hierbij wens ik ook alle leden een prettige kerst en een knallend en veilig oud en nieuw !
Speciale groet voor de Crew van VWC: dank voor het mogelijk maken van dit geweldige forum, met geweldige content ! :applause:
Ook voor jullie hele fijne feestdagen gewenst :kerst:

Fijne Feestdagen voor iedereen hier!
En VWC bedankt voor de gezelligheid hier elk jaar! Het lijkt wel of de laatste 3 maanden ieder jaar sneller gaat zodra ik in september me hier weer meld.

Bedankt voor toegang tot dit mooie forum, heerlijk om te zien hoe iedereen hier bijna dagelijks met vuurwerk bezig is en er over post.

Bedankt voor de gezelligheid en alle moeite die gedaan wordt om het gezellig te houden.
Laten we hopen dat we nog jaren door kunnen gaan met deze hobby :)

Fijne feestdagen en een fantastisch O&N gewenst aan iedereen!

Iedereen bedankt voor jullie bijdragen aan het forum op welke manier dan ook! Het is heerlijk druk op t forum, er is veel te winnen en de dag der dagen komt er weer aan.

Iedereen alvast hele fijne feestdagen en een knallend oud en nieuw gewenst!

mensen allemaal hele fijne dagen en een goed, vet, hard maar vooral veilige jaarwisseling dan ZIEN we elkaar weer in 2020.

Iedereen fijne feestdagen toegewenst en hopelijk een geweldige jaarwisseling gevolgd door een gezond 2020 vol geluk!

Ik wil ook iedereen die bedanken voor een geweldige sfeer op het forum, nieuwe vrienden gemaakt!
En ik wens iedereen een prettige kerst dagen en een knallend 2020!

Ik wil ook iedereen ontzettend fijne en gezellige dagen wensen met familie en vrienden. Geniet er van, eet je goed rond want in de dagen erna zal het eten wat lastiger gaan door de stress.

Geniet allemaal van de afhaal dagen en maak mooi beeldmateriaal zodat we ook in 2020 genoeg hebben om met elkaar te delen. Ontzettend bedankt aan iedereen voor dit geweldige jaar weer op het forum en iedereen die we gesproken hebben bij demo's en festival's, het was weer een top jaar.

Iedereen ontzettend fijne feestdagen gewenst! Maak er warme kerstdagen van en leef vooral met alle sfeer toe naar de laatste dagen van het jaar!

Bedankt aan iedereen, lid of als bezoeker, voor een heel leuk jaar op het forum, de sfeer is beter dan ooit! Een extra bedankje aan iedereen die zich op het forum ook heeft laten zien met posts en het delen van foto's en video's, want met elkaar maken we het hier tot een leuk forum het gehele jaar door!

Op naar 2020, sluit knallend het jaar af en ga knallend het nieuwe jaar in, enjoy!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan