Fijne Feestdagen en een Knallend 2020!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zekers! Allemaal alvast bedankt voor de gezelligheid, mooie freakacties/winacties dit jaar!
De heerlijke demo filmpjes waarop ik elk jaar weer mijn keuze baseer en alle hulp met bestellingen!
De afhaalbewijzen liggen klaar de route is gepland. Geniet er allemaal van want hier hebben we het
hele jaar naar toe geleefd! Kijk nu alweer uit naar alle filmpjes in Januari 2020!

Geniet en op een knallend en feestelijke jaarwisseling :thumbsup:

Heren,

Bedankt voor wederom een prachtig vuurwerkjaar.

Bij deze wil ik iedereen een veilig, gezond en prachtig 2020 wensen!

Ja allemaal enorm fijne kerstdagen toegewenst, geniet van jullie afhaaldagen en uiteraard een mooi 2020 voor iedereen op dit mooie vwc forum!:)

Ik wil bij deze alle forumleden en modjes een hele fijne kerst en een gezond en gelukkig nieuwjaar toe wensen :kerst:

Zo het lijkt wel alsof de jaren steeds harder en harder gaan! Je knipt met je vingers en zo is er bijna weer een jaar voorbij! Vol te gekke dingen weer! Nagenieten van de afgelopen jaarwisseling, de vwc nieuwjaarsmeeting, Fallas, de vele actietopics van winkeliers, de te dikke prijsvragen weer, de gruwelijke editie van de trophy weer...en de vele demo's die we weer hebben bezocht en vastgelegd.

Maar dit alles kunnen we zeker niet zonder jullie leden! Jullie maken samen dat dit een forum is zoals er geen andere is!
Bedankt en geniet lekker van de komende kerstdagen! En geniet dan vooral van de de dagen die erna komen! De voorpret van de lijstjes maken en het bestellen hebben de meeste mensen al doorlopen...nu is het straks jouw bestelde vuurwerk ophalen en heerlijk stoken op onze dag!

Fijne dagen allen!

Nog maar 1 nachtje slapen en het is weer kerst, dat wil ook zeggen dat we nog maar 1 week te gaan hebben tot onze dag der dagen :D

Wat hebben jullie ervoor gezorgd dat het toeleven naar deze dagen dit jaar beter is dan ooit, zonder jullie is er geen forum en een stuk minder sfeer! Pak nog snel je kans met een aantal prijsvragen want man wat zijn de importeurs en winkels gul geweest dit jaar, super:thumbup: Ik wil dan ook iedere bezoeker, importeur en winkelier enorm bedanken voor de bijdrage die jullie hebben gelverd en ik hoop dat we volgend aar net zo hard zullen doorknallen met z'n allen!

Ik wens jullie prettige en sfeervolle dagen vol warme gevoelens, eet lekker en geniet ervan! Veel plezier bij het afhalen van je bestellingen en we zien je collectie foto wel tegemoed :D

Fijne dagen en stook veilig :kerst:

Allen, fijne feestdagen!!

Moderators wederom bedankt voor het onderhouden van ons mooie forum. Zonder jullie tijd en energie zou dit allen niet mogelijk zijn!

Medeleden bedankt voor weer een jaar van informatie, discussie en vermaak mbt onze mooie hobby!

Dank VWC voor de vele uren vermaak die dit forum mij het (bijna) afgelopen jaar geboden heeft. Ik wens iedereen fijne feestdagen en een knalgoed nieuwjaar!

De crew en ook alle leden hele fijne feestdagen toegewenst. Het forum, de discussies en de informatie horen al 13 jaar bij mijn vaste routine in de de laatste maanden van het jaar en met name in december. Het geeft toch een speciaal gevoel, elk jaar weer op de bank, laptop erbij, surfen over vuurwerkcrew en lekker lezen. Heerlijk:).

Allen, bedankt en fijne dagen.

Fijne feestdagen allemaal:kerst: Geniet er van en kijk vooral uit naar de 4 dol dwaze dagen!

Ik wil alle forumleden weer bedanken voor een geweldig jaar hier op VWC. Hartstikke bedankt voor het enthousiasme, de inzet en uiteraard het delen van het beeldmateriaal. Ik heb dit jaar weer veel forumleden leren kennen tijdens de demo's en Trophy, maar ook in Italië en Spanje. Wat blijft het toch mooi om de prachtige hobby samen te delen. Uiteraard wil ik ook alle winkeliers en importeurs bedanken voor hun geweldige inzet en fijne feestdagen wensen.

Op naar 2020 en alvast heel veel stookplezier!

Screenshot_20191224-204310_Gallery.jpg

20191221_132259.jpg

Iedereen fijne kerstdagen en bedankt dat ik weer op dit forum mee mocht praten. Top voor elkaar hier.

Iedereen fijne feestdagen en een knallend uiteinde van het jaar gewenst.

Geniet er van allemaal! 017c66d414bcb83bbb965f17bc84ac05.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan