Fijne Feestdagen en een Knallend 2018!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Nog maar een weekje tot de Kerst, wij willen iedereen via deze weg een Fijne Kerst en natuurlijk een Knallend 2018 wensen! Maak er met elkaar ook nog 2 fantastische weken van hier op Vuurwerkcrew.nl!

Wederom hebben wij een geweldig vuurwerkjaar gekend en ook het forum is drukker dan ooit! Ieder jaar groeit het nog en de sfeer is echt top! Bedankt voor al jullie reacties, films, foto's en het brengen van al die sfeer, want met elkaar maken we deze site!

Dit topic is volledig bedoeld om elkaar Fijne Feestdagen te wensen, en om ook dit topic nog wat specialer te maken, geven we ook hier nog even 2 sfeerprijzen weg! Deze zullen wij dinsdagavond verloten onder iedereen die op dat moment heeft gereageerd in dit topic! Gewoon, omdat we van deze sfeer genieten! :kerst:

kerstkaart2017_vwc.jpg

Ik wil iedereen die mij het hele jaar bezig heeft gehouden op dit forum (zie inschrijftijd vs. Aantal berichten) heel hard bedanken. Ik heb veel geleerd, hoop anderen een hoop geleerd te hebben en heb vooral genoten van het aftellen naar deze periode. Ik heb mijn eerste prijs dit jaar ook te pakken, en omdat dit al een sfeerpakket is mag deze reactie uit de loting worden gehouden. Ik gun iedere freak en VWC fan ook dat gevoel.

Aan allen een fijne kerst gewenst, en een strijdbaar 2018 voor het behoud van onze prachtige hobby!

Afgelopen jaar het hele jaar forum rond gehangen, veel gelezen en veel geleerd. Wat is het snel gegaan! Er is in ieder geval weer een freak bijgekomen:bonk: Op naar een volgend jaar!

Iedereen fijne feestdagen toegewenst!

Fijne feestdagen mede-freaks! :kerst:
Sinds van de zomer nagenoeg elke dag wel even online geweest. Veel mooie lijsten gezien, veel geleerd, leuke ervaringen mogen delen, enz enz. Ja het was een mooi jaar op het forum.
Laat de meest fantastische dag van het jaar maar komen :D

Bijna dagelijks wel op de site om producten te bekijken, ervaringen van anderen te lezen of trips naar demo's te plannen. Dat samen met de leuke acties en het met elkaar genieten van onze hobby maakt deze site zo bijzonder.

Iedereen fijne feestdagen en een extra thanks naar alle mods, want alle tijd en moeite die jullie in VWC stoppen maakt echt het verschil.

Iedereen fijne feestdagen en een gezond 2018!!
Het is weer snel gegaan :p

Ik wil de crew van vwc bedanken voor de inzet en het mogelijk maken dat we met z'n allen lekker op het forum kunnen vertoeven!!

Ook bij deze aan alle medefreaks een mooie kerst alvast toegewenst en uiteraard een knallend en gezond 2018 voor een ieder...

Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar voor jullie allemaal: crew en forumleden.
En een waanzinnig leuke Oudejaarsavond. And nothing else matters. !!

Dit jaar eigenlijk nooit weg geweest. Vanaf januari had ik de kriebels alweer haha. Elke dag weer de nieuwe berichten in de gaten gehouden, want stel je voor dat ik een aanbieding van freakacties of de nieuwe producten van importeurs zou missen. Bedankt voor weer een leuk vuurwerkjaar, het is super snel gegaan. Aan iedereen alvast hele fijne feestdagen gewenst! :biertje:

Ik wil ook iedereen hier héle fijne kerstdagen toewensen en bedanken voor het zo actief in stand houden van onze liefhebberij. :kerst:
Ik hoop dat we dit nog vele jaren mogen volhouden en ook ons nageslacht nog lang van deze hobby mag en kan genieten...

Oh... En omdat ik ook al de gelukkige winnaar ben van een sfeerpakket gun ik dat van harte aan een andere freak... :wink:

Namens een nieuw lid die wel al vaker hier is geweest maar nog niet had geregistreerd, fijne feestdagen en een veilig en knallend uiteinde gewenst. Ik heb het erg naar mn zin op dit forum en heb al vele dingen geleerd. Dankjulliewel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan