Feuerblitz

Na het zien van de straatfilms was ik weer even met mijn gedachten bij de Zena Trophy. Tijdens de show schoten we de Feuerblitz 3x tegelijk. Bedankt voor het delen van de films. De combinatie van blauw met de popping stars is simpelweg geweldig. Eerst prachtige helder blauwe boeketten en dan nog de popping stars als verassing. Erg goed bedacht en ik hoop dat we dit effect wat vaker in Nederland tegen gaan komen. Misschien als onderdeel van een cakebox, bijvoorbeeld als finale salvo of als waaier lijkt me wel gaaf.

Wat een geweldige cake zeg. Deze was mij nooit opgevallen en heeft nooit enige aantrekkingskracht op mij uitgeoefend, zelfs niet de drie dagen dat ik tegen het karton aan heb lopen kijken die speciaal voor iemand was besteld en volgens mij uiteindelijk niet is opgehaald :bonk:

Ik kende deze nog niet, maar na alle positieve reactie hierboven, heb ik deze in de kartonactie van Zena besteld. De straatfilmpjes zien er veel belovend uit!
:idea: FEUER-BLITZ-ACTIE-xb9yb

Kan het niet genoeg zeggen . Maar wat is dit een vet potje. Flinke knallen als de schoten naar boven gaan, en dan een enorme spreiding in de lucht bij de boeketten. Voor de 65 euro die ik voor het karton betaald heb is het gewoon de beste prijs/prestatie pot die ik had.

Eens met bovenstaande. Met stip mijn favoriete losse effect. Bizar mooi. En nog steeds niet geëvenaard door welke concurrent dan ook.

Back
Bovenaan