Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Precies wat je hier zegt! Elke keer weer sta ik versteld wat een mega boeketten hier uit komen. Echt een top product 1e klas! Hierbij mijn film van de Feuerblitz twee tegelijkertijdDit blijft toch wel echt één van de mooiste losse cakes op de Nederlandse markt. Zit elk jaar eigenlijk wel in de collectie en blijft indrukwekkend.
Precies wat je hier zegt! Elke keer weer sta ik versteld wat een mega boeketten hier uit komen. Echt een top product 1e klas! Hierbij mijn film van de Feuerblitz twee tegelijkertijd
Bij ons was het begin van de avond mistig, daarna trok het gelukkig open! Maar groot gelijk! Dan kunnen ze nog even goed drogen! Ook al drogen ze al heel wat jaartjes nu whahaOok op jouw film presteert die weer uitmuntend. Echt een parel is dit. Afgelopen jaar ook in de collectie gehad, 4 stuks maar liefst, maar laten staan vanwege de mist. Zonde om hem daarin weg te schieten. Komend jaar maar extra van genieten dus!