Feuerblitz

Ik had ze ook besteld met de kartonactie. In de vooravond heb ik er één geschoten en in een project drie stuks in W-shape (zie filmpje).

Als stand alone cake gewoon een geweldig groot en mooi effect. In W-shape ook echt prachtig (moest ze alleen breder schieten). Echt een aanrader!

Dit blijft toch wel echt één van de mooiste losse cakes op de Nederlandse markt. Zit elk jaar eigenlijk wel in de collectie en blijft indrukwekkend.

Dit blijft toch wel echt één van de mooiste losse cakes op de Nederlandse markt. Zit elk jaar eigenlijk wel in de collectie en blijft indrukwekkend.
Precies wat je hier zegt! Elke keer weer sta ik versteld wat een mega boeketten hier uit komen. Echt een top product 1e klas! Hierbij mijn film van de Feuerblitz twee tegelijkertijd :thumbsup:

Precies wat je hier zegt! Elke keer weer sta ik versteld wat een mega boeketten hier uit komen. Echt een top product 1e klas! Hierbij mijn film van de Feuerblitz twee tegelijkertijd :thumbsup:

Ook op jouw film presteert die weer uitmuntend. Echt een parel is dit. Afgelopen jaar ook in de collectie gehad, 4 stuks maar liefst, maar laten staan vanwege de mist. Zonde om hem daarin weg te schieten. Komend jaar maar extra van genieten dus!

Ook op jouw film presteert die weer uitmuntend. Echt een parel is dit. Afgelopen jaar ook in de collectie gehad, 4 stuks maar liefst, maar laten staan vanwege de mist. Zonde om hem daarin weg te schieten. Komend jaar maar extra van genieten dus!
Bij ons was het begin van de avond mistig, daarna trok het gelukkig open! Maar groot gelijk! Dan kunnen ze nog even goed drogen! Ook al drogen ze al heel wat jaartjes nu whaha :thumbsup:

Gewoon een goed product. Hier en daar voor 17,50 te koop. Ik vraag mij af of iemand deze wel eens naast de Mountain Dog van Katan heeft gezet? de spreiding was niet bij ieder schot gelijk merkte ik op. de afwerking is ook prima.

Iemand deze nog ergens in een freak actie gezien? Ik wil ze graag per 6 in een show schieten dit jaar. :cool:

Gelukkig liggen er nog 3 uit 2018 te wachten voor komende jaarwisseling. Blijft een ongekend goed product met een super effectspreiding.

Ik zit te twijfelen of ik deze per 2 zal schieten of los, en eentje bewaren voor volgend jaar

Back
Bovenaan