Fast Silver Whistling

Waarin zou deze nog verschillen van de Vodka Whistle? Misschien deze wat fellere fluiters en de Vodka 'screams'? Prijs hier is wel de helft van Lesli's tegenhanger.

Deze verschilt zeker met de vodka Whistle.
Deze bevat namelijk ook cracklingtails en de Fast Silver Whistling is echt alleen maar rauwe fluiters.

Dan zou ik op zeker gaan voor de Falcon.
Vind die vele malen beter en mooier.
Maar dat is uiteraard persoonlijke smaak.

2x de fast silver whistling tijdens afgelopen jaarwisseling. Lekkere herrie cake hoor, maar qua klanktoon haalt die inderdaad de falcon echt niet..

Nee, dat niet maar vanwege de lekkere snelheid een uitmuntende fluitbak! Twee keer gebruikt, in het begin als aandachtstrekker, aan het eind als inleiding voor de knalfinale :D Met de kortingsprijs waarvoor ik 'm had volgend jaar weer minstens eentje, mss weer twee (of meer??)

en dan te bedenken dat hij eerst nog sneller ging als op de video. Dat was echt lachen.
Had hem twee jaar terug twee keer en beide versies knalden ongeveer in 1 keer alles eruit. sommigen vinden dat niks, ik vond het echt lachen. Wat een geweld komt er dan vanaf. Dit jaar nog wel geprobeerd om hem te krijgen, maar werd me net iets te gek.
greetzz

Was absoluut een van de toppers van gisteren...3x geschoten voor 15eu per stuk...top value for money...

Je hoort helaas nog weinig van deze cake.
Vuursteen, heb je toevallig gefilmd?
Ben benieuwd of de kwaliteit nog steeds hetzelfde is als jaren geleden.

Moet eerlijk bekennen dat ik deze wel heb gemist dit jaar. Al enkele jaren achtereenvolgend in mijn collectie te vinden maar nu een keer niet. Ik had wel de Return of the Phoenix en de Sky Screamer die natuurlijk ook onwijs goed zijn maar deze fluit is gewoon net iets anders, lekker fel en toch wat rauw!

[video]https://vid.me/e/EAYX[/video]

Fast silver whistling, een van me favoriete cakes. Had meerdere en allemaal los geschoten. Wat een geweld en dit trekt zeker de aandacht, of het nu 00:00 uur is of niet :bonk:

Laatst bewerkt door een moderator:
Melchior ging helemaal loesoe dit jaar met deze dingen.
Hij begint met een secret temptation maar op de helft hiervan gaat er een karton tegelijk.
Blijven erg goeie fluitcakes.

JA, dat komt wel even goed over zeg, bedankt voor de film.
Maar eens kijken of ik die dit jaar weer ergens kan scoren dan.

Back
Bovenaan