Fast Silver Whistling

Had graag die ouwe gehad, maar ik denk dat je ook wel een mooi effect krijgt als je er hier 2 of 3 van naast elkaar zet. Eigenlijk zou het tempo een beetje tussen de oude en nieuwe versie in moeten zitten, een seconde of 20.

Straat filmpje hieronder zegt denk wel genoeg :p het is wel de oude versie!

movie

Nice filmpje pyromaniac!
Wat een gekkenhuis
Hier wordt gewoon even 320 euro in pak 'm beet 20 seconden erdoorheen gejaagd haha.
Neemt niet weg dat het in de oude versie een geweldige cake is :thumbup:

Nice filmpje pyromaniac!
Wat een gekkenhuis
Hier wordt gewoon even 320 euro in pak 'm beet 20 seconden erdoorheen gejaagd haha.
Neemt niet weg dat het in de oude versie een geweldige cake is :thumbup:

En dit was notabene maar de helft.
Was eigenlijk de bedoeling er 16te doen maar had geen tijd genoeg om alles door te lonten.

En dit was notabene maar de helft.
Was eigenlijk de bedoeling er 16te doen maar had geen tijd genoeg om alles door te lonten.

Ok haha niet meer normaal :D
Je zult je cakes vast wel een stuk goedkoper krijgen maar toch, knaagt dat dan niet toch een klein beetje als je er in zo'n korte tijd zoveel geld erdoorheen jaagt.Ik bedoel de gemiddelde persoon moet daar heel wat uurtjes voor werken.
Maarja ieder zijn ding.Respect :thumbup:

img_0777.jpg

Ik wou 6x de Fast Silver Whistling samen met 12x de Silver Salute afsteken, maar valt de fluit dan niet in het niet bij de knal?

Nou, ik heb al 12x de Silver Salute en 6x de Fast Silver Whistling besteld. Ik heb ook 3x de Screaming salute besteld, maar daar gaan er niet meer van komen.

Deze cake is weer in ere hersteld. Productie 2011 is zoals vanouds lekker snel!
Helaas niet gefilmd maar zeker weer een aanrader!

Had hem dit jaar ook 4x en wat een enorm geweld zeg:) Heerlijk hoe al die fluiters in 10 secondes weg zijn!:D Volgend jaar zeker weer! Ook ik helaas niet gefilmd...

Bedankt voor de berichten mannen.
Ik durfde het niet aan om hem weer te kopen op de gok.
Want de 2010 versie was erg slecht.
Nu dus wel spijt dat ik hem niet gekocht heb, dan dit jaar maar weer.

Wat een bak, dit jaar karton op de planning... Maar even kijken hoe er aan komen! :idea: even mailen met orthen!

Dit jaar ook maar weer een karton van besteld! Wat een geweldige dingen zijn dit zeg! :) En met een (karton)prijs van ongeveer 25 euro per stuk is het zeker nog eens te doen!

Dit is wel de ideale fluitbak als je eventueel een mascleta achtig iets wil nabootsen met oud en nieuw:D

Als hij weer de oude kwaliteit heeft zou geweldig zijn.
Dan is het een geweldige bak.
Maar de verkeerde versie wordt je niet vrolijk van.

Back
Bovenaan