Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
*Offtopic*
Pyromaniac het is nergens voor nodig om overal te gaan melden hoeveel je wel niet koopt! Erger me er kapot aan dat je continu overal neerzet hoeveel je ergens van gaat gebruiken. Wat bij mij als zowel anderen overkomt als opschepperij want gezien de reacties heb jij dit jaar meer dan 800 cakes thuis staan.
*Offtopic*
Dit is echt een topper onder de fluitbakken,Erg kort maar zeer krachtig.
Ik ga deze dan ook 16 in me finale proppen![]()
@Shinji, "niet vrolijk" als in "veel te snel"?
Misschien moeten ze dan aan de prijs sleutelen ipv aan het blokje zelf. Is een kleinere ingreep en dan lonten wij ze zelf wel door voor een dubbele effectduur![]()
Was dat maar waar, veel te snel. Nee, wat ik gezien heb was een blokje met minder schoten (wel goedkoper), die 1 voor 1 een fluitertje wegschiet. Leek helemaal nergens op.
De oude vond ik persoonlijk ook beter, ik heb de nieuwe versie (groter kaliber, minder schoten) laatst live gezien en moet zeggen dat ik hem niet slecht vond, hij had van mij een stuk sneller mogen schieten. Maar als ik het goed heb begrepen blijft de oude versie nog wel te koop. (Correct me if i'm wrong)
Wat Lief! Je noemt me!Kijk, dat zijn mooie berichten en dan is het toch wel netjes van Caferata dat ze er een nieuwe bijmaken voor Richardus en vrienden. (goedkoper en langduriger)