Fast Riot

Misschien toch maar een keer eentje meepakken van deze, met de huidige freak prijs in het achterhoofd. Echt goed voor zo een laag kruitgewicht inderdaad :)

Misschien toch maar een keer eentje meepakken van deze, met de huidige freak prijs in het achterhoofd. Echt goed voor zo een laag kruitgewicht inderdaad :)

Het mooie is dat je qua grootte en gewicht er niet heel veel van verwacht. Maar de uitwerking is geweldig! Dit jaar komt ie er zeker weer bij.

Prima cake met een strak tempo. Voor die 126 grammetjes hebben ze er nog best wat moois uit kunnen halen.

Topper van een budgetcake, bijna elk jaar in de collectie. Dit jaar voor minder dan 8eur. Die blinkers in deze cake zijn bizar goed en knal prima. Blauw en goud doen het altijd goed.

Topper van een budgetcake, bijna elk jaar in de collectie. Dit jaar voor minder dan 8eur. Die blinkers in deze cake zijn bizar goed en knal prima. Blauw en goud doen het altijd goed.

Inderdaad, daarom begin dit jaar 3 besteld en ben benieuwd :)

En weer een topper van een budgetcake! Na de goede verhalen en films in dit topic, had ik er verleden jaar al vroeg een aangeschaft. En hoewel het maar een kleine cake is kwa formaat, komen er toch vrij grote effecten af. Had er zelf een euro of 8 voor betaald, maar voor maximaal een tientje zou ik deze ook nog wel aanbevelen.

Geen video van deze gemaakt helaas.. Wel een foto:
jzhxm9d1fpeha.jpg

Hele leuke potjes, maar wel heel erg onstabiel. Twee van de drie vielen hier om. Gelukkig geschoten op een locatie waar in de verst verte niemand aanwezig was.
Conclusie : mooi potje, maar zal ze nooit meer aanschaffen.

Hele leuke potjes, maar wel heel erg onstabiel. Twee van de drie vielen hier om. Gelukkig geschoten op een locatie waar in de verst verte niemand aanwezig was.
Conclusie : mooi potje, maar zal ze nooit meer aanschaffen.

Volgens mij is de conclusie dan eerder: mooi potje, zal ze volgende keer goed vastzetten. :wink:

Deze vond ik prijs-kwaliteit erg goed, mooie spreiding en enige variatie in de cake. Leuk eindsalvo ook wat ik nog niet zoveel gezien had in cakes van deze prijsklasse. Maar echt bijzonder, nee. Leuk om gehad te hebben, erg van genoten maar geen blijvende indruk gemaakt. Wel een leuke cake om projecten mee te maken, paar van deze tegelijk geven veel chaos in de lucht.

Inmiddels begrepen dat deze uit het assortiment is, ook volledig op bij Vuurwerkmania. Dus alleen nog restvoorraden bij winkeliers.

De volgende was eigenlijk ook bedoelt per 3 maar er gingen er maar 2 af, sowieso ga ik aankomend jaar dit beter voorbereiden maar ook in V of W shape zetten. Is de lucht in mijn ogen net wat mooier gevuld en geeft het meer waar voor je geld. Deze fast riot zijn zoals eerder gezegd prima cakes, maar niks meer dan dat. Leuk als je verkooppunt deze heeft voor een goede prijs, nu hij uitloopt is best kans op natuurlijk.

Back
Bovenaan