Fast Riot

Vuurwerkmania heeft leuke budgetpotjes. Monsterride is ook een aanrader. Flinke boeketten met een harde burst en dan voor zo"n goedkoop klein potje.

Deze doet me een heel klein beetje denken aan de Imperial Blink van Broekhoff. Kijken of ik deze Fast Riot nog een plekje op de lijst kan geven.

Complimenten voor je filmwerk! Mooi en scherp in beeld gebracht. De monsterride had je ook mooi in beeld gebracht en op basis daarvan heb ik hem gekocht!:D

Dankjewel! Het zijn ook fijne cakes en leuk om te lezen dat mijn filmwerk heeft bijgedragen aan jouw keuze!

Knalt deze zo laag? Die effecten lijken op film namelijk super groot! Twijfel om deze te bestellen.. Maar met 126gram verdeeld over 21 schoten kan het toch haast niks zijn. :bonk:

Kreeg deze 2 keer gratis mee als vervanging van een 130gr cake. Gister getest, wat een goed ding voor het kruitgewicht. Blink is prima, net als effectgrote en burst.

Blij dat ik deze op aanraden van jullie heb gekocht. Ondanks het kleine formaat was deze echt super, hele mooie volle boeketten met dikke blinkers. Echt een aanrader voor dit geld!

Back
Bovenaan