Fast or Furious-5

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: FF-05
Artikelnaam: Fast or Furious-5
Bruto Gewicht: 2700 gram
Netto Kruitgewicht: 337 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Red glitter with rotation chrys.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Afmetingen: 15 x 15 x 15cm (b x l x h)
Kartoninhoud: 8/1
Richtprijs: € 29,95 (2016)

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

ff-05_3d.jpg

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben helaas ook niet onder de indruk, maar zoals hierboven aangegeven je moet er van houden.

Typisch een cake voor een show of finale, waar de prijs je ervan weerhoudt om hem ook daadwerkelijk in een show of finale te verwerken.

Ik weet niet, maar op de één of andere manier lijkt het een cake te zijn dat gewoon niet goed lijkt te gaan. Alsof deze cake 20 jaar op de plank heeft gelegen en nu pas wordt afgestoken. Nee, dit is 'm echt niet, helaas.

Hmm,laat ik dit dan nou juist wel een onderscheidende cake vinden. Rest evolution ook prima, al vind ik daar redelijk wat alternatieven voor te vinden, deze is toch iets meer bijzonder. Wel graag productie op een winkeldemo zien eerst voor ik deze daadwerkelijk zou aanschaffen.

Hmm als je van dit effect houd kun je beter voor de tequila blue/red van zena gaan. Meer shots en in w-shape.

Hmm als je van dit effect houd kun je beter voor de tequila blue/red van zena gaan. Meer shots en in w-shape.

Daar heb je gelijk in Jorisman.
Maar wat ik begreep is dat deze uit het assortiment gaan.
(of dit ook daadwerkelijk zo is weet ik niet! )

Ik dacht ook heel trots weer wat nieuws gevonden te hebben tot één van de jongens uit ons team na mijn volle enthousiasme roet in het eten gooide en vertelde over de tequila cakes:frusty::D

gr
Evolution Fireworks

Ik ben wel een liefhebber van aparte effecten! Dit zijn juist de cakes waar over gepraat wordt na een showtje fakkelen. "Wat was dat nou voor apart effect met die vallende tolletjes vlak voordat het helemaal los ging?". Heerlijke vragen zijn dat voor de amateur vuurwerk expert om 0:30. :D

Ik wil deze live zien, ik denk dat ik dan tot een beter oordeel heb.
Ik wijs deze cake nog niet af.

Hier dezelfde gedachte. Denk dat het te vroeg is om de cake bij voorbaat al af te schrijven. Wie weet hoe mooi hij in het echt (bij windstil weer) uit de verf komt. Met het verdwijnen van Tequila juich ik een cake met dit effect alleen maar toe. Maar bij Tequila kwam de blauwe veel mooier uit de verf dan de rode. Blauw had in dit geval misschien ook wel het verschil kunnen maken. Eentje om in de gaten te houden.

Ik vind het wel leuk dat het een aparte cake is. Daar houd ik wel van.
Vind alleen dat het wat rommelig overkomt doordat het zo snel door elkaar loopt. Zoals gezegd heb je bij de tequila's een beter beeld erbij. Maar ik vind het wel wat.

Back
Bovenaan