Fanmei Fireworks Fountain 999

Net als 888 was dit echt een hele hele goede fontein. Na jaren de Snow Crystal op nummer 1 gehad te hebben komt deze op die plek puur vanwege de kleurvariatie

Concurrentje van de Snow Crystal idd, schoot ook door mijn hoofd en ik schoot ze vlak na elkaar. En dan prijs en kruit bedenkend is de keus niet moeilijk. Bijna net zo hard ook, maar SC mss toch net iets harder. Popcorn blijft wel het meest afwisselend en langstdurend, meeste waar voor je €10-€12,50 toch nog

Leuke toevoegingen aan de fonteinen must have's. Komen komend jaar de 777 en de 666 op de markt als uitbreiding? 😁

Super fontein voor een hele leuke prijs, serieus grote uitwerking en spektakel met 4 tegelijk!

Voor dit jaar zijn ze in ieder geval alweer besteld :)

Was een leuk ding idd, beste fontein absoluut niet. De Sutorobo Taki is met de effecten echt nog wel specialer wat mij betreft.
Als het qua prijs bekijk heb ik liever 2 van de 999 fontein, en dan ben ik waarschijnlijk nog steeds goedkoper uit

Echt een geweldige fontein, mooi kunnen meepakken bij Vuurwerkkanjer die een mega voorraad had ingekocht. Blij hem gevonden te hebben en hoewel de 888 al erg goed was, was deze nog een tandje beter.

Back
Bovenaan