Fan-Tastic

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2383
Artikelnaam: Fan-Tastic
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 500gram
Aantal Schoten: 36sh
Effectomschrijving: Maximaal gevulde waaiercake met gouden mines en gouden palmen met sterren in verschillende kleuren
Kartoninhoud: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 85,00

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken CAFFERATA voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze is inderdaad veel te fors qua prijs, eens. Moet wel zeggen dat ze bij andere producten juist zeer scherpe prijzen hadden. Paar 2kg bakken tussen de 70-90 euro en die waren echt dikke prima op de demo.

als ik de film zo zie snap ik de richtprijs niet.
ze doen zichzelf echt te kort voor die prijs!
had minimaal boven de 100 euro moeten zijn

Hahahaha, moet je de reacties over de prijs van de Duitsers op youtube eens lezen, dan ga je helemaal stuk :D

Zojuist een kartonnetje besteld van deze prachtige cakes. :handsup: koek koek wat een prijs zeg! :bonk:

Laatst bewerkt:
Deze is inderdaad veel te fors qua prijs, eens. Moet wel zeggen dat ze bij andere producten juist zeer scherpe prijzen hadden. Paar 2kg bakken tussen de 70-90 euro en die waren echt dikke prima op de demo.

Ja precies, ik zag een aantal WTF boxen voor minder dan €100,- voor een 2KG compound. Dat zijn dan weer super prijzen.

Ja precies, ik zag een aantal WTF boxen voor minder dan €100,- voor een 2KG compound. Dat zijn dan weer super prijzen.

Inderdaad, die zijn prima geprijsd. Ik verwacht dan ook dat dit een stuntartikel is. Althans, dat hoop ik. Vind de prijs namelijk totaal uit verhouding voor deze cake.

Jongens, hier moet toch een verklaring voor zijn? Ik gok dat dit een gratis artikel is voor de "reguliere consument" in december. Of er komt bij het laatste schot een wensgeest uit de tube ofzo.

Dit zal ongetwijfeld een gratis product zijn bij besteding tussen xx en xx euro.
Hierdoor denkt de gewone consument dat ie voor 85 euro gratis vuurwerk krijgt ...

Er komt een voorverkoopactie a-la china red, waarmee je gratis producten kunt uitkiezen navenant de waarde van je bestelling. Dus het is logisch dat de selectie producten waar je dan uit kunt kiezen iets hoger in prijsklasse liggen :wink: Vergelijkbaar met de adviesprijzen bij gratis cakes, die liggen ook altijd hoger om men te triggeren méér te bestellen.

Back
Bovenaan