Fallas 2027 wie gaan er?

405 euro met 20kg Ruimbagage

Straks nog Hotel boeken heb er 1 op het oog, 1km vanaf centrum, met uitzicht over de hele stad, balkon, 4 sterren. 140 per nacht

Inmiddels het hotel ook geboekt.

Had vorig jaar een appartement, 1300 voor 8 dagen op de begane grond aan een drukke hoofdstraat, was waardeloos.

Ik snap als je al jaren gaat dat je een stuk slimmer wordt met boeken en inmiddels ook wel een vaste groep hebt opgebouwd, ja dan scheelt dat natuurlijk enorm in alle kosten ;)

Ga voor de tweede keer, zal vast wel teveel betaald hebben maar wat ik nu kwijt ben, heb ik er graag voor over (terugkijkend naar vorig jaar)

Wij verblijven in het Pimus hotel om de hoek van de avond shows.
Wat is de beste plek om de shows te zien in het park zo dicht mogelijk bij de stook locatie of adviseren jullie iets anders?

Wij verblijven in het Pimus hotel om de hoek van de avond shows.
Wat is de beste plek om de shows te zien in het park zo dicht mogelijk bij de stook locatie of adviseren jullie iets anders?
Ik stond vorig jaar in de rozenruin of het de beste plek is durf ik iet met zekerheid te zeggen

1789168832849.png

2 tot 2.5 uur is vrij normaal, om je een idee te geven, aan het plein zitten er om 8 uur smorgens al mensen te wachten voor een show die om 14.00 begint.

Er komen in die week 2 miljoen mensen dus het is overal echt enorm druk ;)

Hoe vroeg moet je hier zijn om een plekje te hebben ? Hoor verhalen over 2 tot 2,5 uur van te voren maar dat vind ik wel erg lang wachten
Wij waren ook elke dag 2-3 uur eerder dan de show op t plein. Je vermaakt je wel. Biertje mee, hapje en een muziekje mee, voor je t weet is t 14:00. Die 7 minuten brute kracht is t echt wel waard.

2 tot 2.5 uur is vrij normaal, om je een idee te geven, aan het plein zitten er om 8 uur smorgens al mensen te wachten voor een show die om 14.00 begint.

Er komen in die week 2 miljoen mensen dus het is overal echt enorm druk ;)
Wij waren ook elke dag 2-3 uur eerder dan de show op t plein. Je vermaakt je wel. Biertje mee, hapje en een muziekje mee, voor je t weet is t 14:00. Die 7 minuten brute kracht is t echt wel waard.
Ik ben inderdaad bekend met de shows op het plein en het feit dat je daar vroeg bij moet zijn, maar vroeg me specifiek af hoe vroeg je bij de Castillo's moet zijn voor een plekje in de "rozentuin " . Dit jaar voor het eerst de slotweek en nu al mega zin in !

Uurtje van te voren is vroeg zat! Voldoende plek daar 🔥😍 verbaasde mij nog aardig dat het zo rustig in het park. Meeste mensen blijven allemaal op de weg staan.

Back
Bovenaan