Fallas 2026 wie gaan er?

Lekker filmpje !

Ik slaap steeds onrustiger, het gevoel wat ik normaal in de Decembermaand heb , heb ik nu al weken, maar dan 10x sterker echt bizar !
Op het werk worden ze denk ik onderhand doodziek van mij, maar dat boeit me niks :blink: Heb er keihard voor gewerkt, en kijk er echt ontzettend naar uit ! Onwijs veel zin in :)
💪💪💪💪💪

Ik ken het gevoel wel ja, het echte aftellen is nu begonnen. Weet iemand of de grote Mascleta Nocturna in Mislata weer plaats zal vinden van de 17e op de 18e om 01:00 zoals vorig jaar? Ik heb hier nog helemaal niks over gezien namelijk.

Hey Mannen,
Ik heb mijn reis geboekt met Vueling. 13 tm 19 maart, late vlucht terug.
De 19e werd gecanceld en naar heel vroeg gezet, niet wenselijk dus mocht kosteloos omboeken naar andere vlucht.
De 20e laat in de avond gekozen. ik blij, extra hotelovernachting moest er wel weer komen maar ok....
hebben ze de 20e weer gecanceld, en naar supervroeg gezet.

Nu komt het,
ik bel voor compensatie naar klantenservice, hij was geirriteerd, maar ik ook.
veel uitleggen waarom ik teleurgesteld was, en hij vond het maar gezeik.
Zegt ie: WHAT DO U WANT, dus ik : COMPENSATION.

Verbreekt ie de verbinding en dat was het, dacht ik?!

Bleek hij mij gewoon op een dag eerder gezet te hebben, en mn Fallas te vernachelen.(indien niet opgemerkt had ik mn vlucht gemist.
Doordat zij de wijziging hebben doorgevoord kon ik weer terugwijzigen maar daardoor geen kans meer op compensatie.

PAS OP MET VUELING wilde ik even melden, en vermijd ze want je hebt stress en betaald onnodig voor dingen.

Wat een ellende zeg, dat is wel heel zuur. Verpest dan tog wat de voorpret zo.
ja dat dus, en hoopte na de crema nog een rustige avond te hebben, volgende dag bijkomen en dan in de avond op de 20e pas naar huis.
Maar nee hoor, ze maken er een extreem vroege vlucht van, het kost vanalles. parkeren op schiphol te lang geboekt, fietsverhuur extra waar je geen gebruik van maakt, en een dag in mijn favo stad.
maar ook nog de manier waarop: hij drukt me weg, en klikt 19 maart 6.35 aan, dan mis ik mooi mn vlucht als ik dat niet had gezien, en ik kan nu geen eens meer compensatie vragen. de manier waarop:mad::thumbsdown:

met wat zon en koude Turia , ben ik het vast snel vergeten. maar nu ff balen

Hey Mannen,
Ik heb mijn reis geboekt met Vueling. 13 tm 19 maart, late vlucht terug.
De 19e werd gecanceld en naar heel vroeg gezet, niet wenselijk dus mocht kosteloos omboeken naar andere vlucht.
De 20e laat in de avond gekozen. ik blij, extra hotelovernachting moest er wel weer komen maar ok....
hebben ze de 20e weer gecanceld, en naar supervroeg gezet.

Nu komt het,
ik bel voor compensatie naar klantenservice, hij was geirriteerd, maar ik ook.
veel uitleggen waarom ik teleurgesteld was, en hij vond het maar gezeik.
Zegt ie: WHAT DO U WANT, dus ik : COMPENSATION.

Verbreekt ie de verbinding en dat was het, dacht ik?!

Bleek hij mij gewoon op een dag eerder gezet te hebben, en mn Fallas te vernachelen.(indien niet opgemerkt had ik mn vlucht gemist.
Doordat zij de wijziging hebben doorgevoord kon ik weer terugwijzigen maar daardoor geen kans meer op compensatie.

PAS OP MET VUELING wilde ik even melden, en vermijd ze want je hebt stress en betaald onnodig voor dingen.
Niks bijzonders dit hoor haha, typisch Vueling(helaas).

Hoort het wel vaak bij ze inderdaad. Overal zal je wel wat hebben, maar ben zelf wel erg tevreden over Transavia.

Volgend jaar valt Fallas eindelijk niet meer tijdens de ramadan, kan ik eindelijk gaan! Lekker beetje stoken en avond genieten van de shows😍

Back
Bovenaan