Opa
VWC lid
Daar kan je dan waarschijnlijk Mokum korting krijgen heb ik zo'n vermoeden.Hoorde ook dat er een nieuwe vuurwerkwinkel komt. Casual fireworks ofzo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Daar kan je dan waarschijnlijk Mokum korting krijgen heb ik zo'n vermoeden.Hoorde ook dat er een nieuwe vuurwerkwinkel komt. Casual fireworks ofzo
Nouuu dat zal weer eens tijd worden vriend. Drukte kan je prima vermijden, wij gaan al jaren zo goed als niet meer naar het plein. Genoeg leuke andere dingen overal!Hmmmm… grote twijfel of ik tóch weer eens zal gaan. Ik wil het deze keer wel anders aanpakken. Tijdens een van mijn reizen heb ik in de regio een echt pareltje van een stadscamping ontdekt en het plan is nu om daar met mijn eigen caravan neer te strijken. Twee elektrische fietsen mee, kwartiertje trappen en klaar. Klinkt ideaal.
Alleen ja… dan die enorme drukte van tegenwoordig. Heb ik daar nog wel zin in, of ben ik officieel oud aan het worden?![]()
Ik voel me soms 46 en ben halverwege de 20.40 is niet oud
ik ben 46 en gedraag me soms als 23![]()

Plein ook maar 1x geweest afgelopen jaar, prima bevallen.Nouuu dat zal weer eens tijd worden vriend. Drukte kan je prima vermijden, wij gaan al jaren zo goed als niet meer naar het plein. Genoeg leuke andere dingen overal!
Dat snap ik ook weer, daarom minimaal ook wel 1x plein daar mee begon mijn eerste keer fallas.Wij gaan juist de laatste 2 jaar weer iedere dag naar het plein en dat bevalt eigenlijk wel heel goed. Tuurlijk zijn er meerdere opties, maar de straat mascletas was ik een beetje klaar mee, je krijgt niet dat echte kippenvel wat ik op het plein wel krijg.
Ooh nee dat is totaal te begrijpen, het gevoel is niet over te brengen op video’s. Voor mij is Fallas al jaren het belangrijkste onderdeel van de hobby, zelfs groter en mooier qua gevoel. En na al die jaren die ik er geweest ben wordt dat gevoel alleen maar sterker.Dat snap ik ook weer, daarom minimaal ook wel 1x plein daar mee begon mijn eerste keer fallas.
Direct uit de metro met tas en al bijna vooraan bij mijn eerste mascleta magisch gevoel gehad. Ongekend hoe hard en wat voor emotie en gevoel daarbij kwam kijken.
Het blijft een magisch iets fallas, ik raad ook iedereen af om video’s te kijken en raad gewoon aan om heen te gaan het gevoel de sfeer is voor mij iets wat ik niet kan verwoorden en dat klinkt misschien erg zweverig maar denk dat iedereen die is geweest snapt wat ik bedoel.
En wat is het geworden?Ja hoor, jullie hebben het voor mekaar hoor. Ik ga vanavond me verblijf regelen en tickets boeken. Tjonge jonge jonge, hoe leg ik dit nou weer uit thuis na afgelopen jaarwisseling. Was net blij dat ik niet meer op de bank hoefde. En dan dit! Bedankt hé!
Bereid je er maar op voor dat het niet je laatste keer zal zijn…Het is 15 t/m 19 maart geworden, iets buiten Ruzafa. Mijn eerste keer!!
Zeker doen, persoonlijk vind ik de desperta een van de mooiste onderdelen van Fallas. Geweldige sfeer in de vroege ochtend.Wij zitten te denken om openingsweekend te gaan. Is dat een aanrader? Shows op zondag wel vroeg zeg. Hotel dus maar daar in de buurt boeken.
Lekker naar paterna gaanHmmmm… grote twijfel of ik tóch weer eens zal gaan. Ik wil het deze keer wel anders aanpakken. Tijdens een van mijn reizen heb ik in de regio een echt pareltje van een stadscamping ontdekt en het plan is nu om daar met mijn eigen caravan neer te strijken. Twee elektrische fietsen mee, kwartiertje trappen en klaar. Klinkt ideaal.
Alleen ja… dan die enorme drukte van tegenwoordig. Heb ik daar nog wel zin in, of ben ik officieel oud aan het worden?![]()
Jaaaa daar ben ik de laatste jaren ook dagelijks te vinden. Mooi stukje fietsen daar naar toe ook, alleen laatste stuk in Paterna is altijd verzuring voor de beentjes haha.Lekker naar paterna gaan
Altijd goede mascleta van Hermanos caballer, oke ... Het is geen plein qua sfeer. Maar het is heerlijk rustig en je hebt alle ruimte daarzo!
Probeer eigenlijk altijd wel met taxi die kant op te gaan.... Helaas lukt het niet altijd om terug te gaan met een taxi , dan maar metro. Of cabfi dacht ik. Soort van uber dienst. Werkt perfect.Jaaaa daar ben ik de laatste jaren ook dagelijks te vinden. Mooi stukje fietsen daar naar toe ook, alleen laatste stuk in Paterna is altijd verzuring voor de beentjes haha.
Wij zitten te denken om openingsweekend te gaan. Is dat een aanrader? Shows op zondag wel vroeg zeg. Hotel dus maar daar in de buurt boeken.
Ik vroeg of het een aanrader was of niet. Maar dat is dus duidelijk het geval. Zijn er ook activiteiten of shows op de zaterdag ervoor en de dagen na de crida?De desperta is altijd vroeg maar wel uniek om eens mee te maken natuurlijk, finale op het plein rond 8:00, om 14:00 weer een mascleta, in de avond de opening bij de torens en ook nog een aardig showtje erbij.
waarom zou dat geen aanrader zijn ? Valencia is sws een heerlijke stad en met een beetje mazzel ook nog een beetje lekker weer.
wij gaan er ook heen en maken er gelijk een tering gezellig weekend van met lekker eten, drankjes etc, zin in !!!