Fallas 2026 - Mascletàs & shows!

Geweldig al die beelden, wat was het mooi he, jullie hebben veel mee kunnen pakken. Tof ook die beelden vanuit verderop bij Mediterráneo, komt echt nog dik over, maar wat was die bizar bruut om wel dichterbij te staan. Toffe sfeer daar hoor.

Geweldig al die beelden, wat was het mooi he, jullie hebben veel mee kunnen pakken. Tof ook die beelden vanuit verderop bij Mediterráneo, komt echt nog dik over, maar wat was die bizar bruut om wel dichterbij te staan. Toffe sfeer daar hoor.
Vond vooral die finale (vanaf 11:37) echt supergoed, echt een typische Spaanse finale, mooi opbouwend, veel fluiters en vette salutes op het eind
Toch 1 van de minste bekeken shows, eigenlijk gek want deze was echt top zeg !

Deze kwam ik fietsend op de 15e toevallig tegen. ik zag vonken van een afstand dus besloot even te gluren.
ik kon mooi dichtbij aan de zijkant komen.

ik weet alleen niet zeker/precies welke dit was... als iemand dit weet please lmk.
naar mijn idee was dit Castell Depcai

al met al best leuk om te zien wat ze creerde. was eens iets anders dan al dat gebeuk :P (het einde mocht van mij wel wat spectaculairder).

Dat was Falla Vicente Sancho Tello-Chile, 15 maart rond 21:00-21:30 uur volgens mijn planning. Het type show werd als een 'Castell d'Epoca' aangekondigd; geschoten door Tamarit.

Back
Bovenaan