Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geld moet rollen hèHier nog 23 dagen, gister zitten kijken of het nog te doen is om ook de 22ste die kant op te vliegen na het nieuws van Ricasa. Helaas erg duur inmiddels :(
Vraag het me zaterdagavond na een aantal gele rakkers nog eensGeld moet rollen hè![]()
22 februari denk ikm dat je bedoeld?Hier nog 23 dagen, gister zitten kijken of het nog te doen is om ook de 22ste die kant op te vliegen na het nieuws van Ricasa. Helaas erg duur inmiddels :(
dat is lekker, als er ook mooi weer bij komt is het helemaal compleetOver 17 dagen vliegen we die kant eindelijk weer op, kan echt niet meer wachten. Kijk er echt ontzettend naar uit allemaal.
Ja laten we het hopen, weer is er nu dikke prima.dat is lekker, als er ook mooi weer bij komt is het helemaal compleet
Ik ben daar bij geweest, snoeihard!Iemand wel eens een avondshow gezien van Tamarit?
Zag net de mascleta van 9 maart 2024 en ben daardoor erg benieuwd wat ze gaan doen met castillo in de rivier.
gaaf, geen traca, meteen beuken, op de video zag het er inderdaad uit dat ie snoeihard was....Ik ben daar bij geweest, snoeihard!
Je hebt dan alleen ook Katwijk om 01:00, dus dat wordt wel keuzes maken of echt haasten en show wat verder weg zien.gaaf, geen traca, meteen beuken, op de video zag het er inderdaad uit dat ie snoeihard was....
de 17e schieten ze de castillo....ben echt heel benieuwd
Ja, zelfde dilemma hier. Wij gaan vrijwel zeker naar Katwijk!Je hebt dan alleen ook Katwijk om 01:00, dus dat wordt wel keuzes maken of echt haasten en show wat verder weg zien.
Jup wij ook! Sommige willen beide gaan, maar ik ga het er niet op gokken.Ja, zelfde dilemma hier. Wij gaan vrijwel zeker naar Katwijk!
Ik heb die keuze al gemaakt, en pak de castillo, haasten ga ik niet doen en ik vind het te ver van mijn hotel, die staat naast de castillo, Fiets daar al zat!Je hebt dan alleen ook Katwijk om 01:00, dus dat wordt wel keuzes maken of echt haasten en show wat verder weg zien.
Iemand wel eens een avondshow gezien van Tamarit?
Zag net de mascleta van 9 maart 2024 en ben daardoor erg benieuwd wat ze gaan doen met castillo in de rivier.
nu moeten jullie me even helpen, Katwijk is? en die schieten een mascleta in Valencia?Je hebt dan alleen ook Katwijk om 01:00, dus dat wordt wel keuzes maken of echt haasten en show wat verder weg zien.
Katwijk is een vissersdorp aan zee. En ja die schieten een sponsor mascleta in Valencia op de 17e om 01:00 in Mislata (eigenlijk de 18e dus in de vroege ochtend )nu moeten jullie me even helpen, Katwijk is? en die schieten een mascleta in Valencia?
De Pyrofreaks Katwijk. Een clubje liefhebbers die op fantastische wijze doorslaan in hun hobby en daarom al enkele mascleta’s geschoten hebben. Waaronder de onderstaande met zeer indrukwekkende finale.nu moeten jullie me even helpen, Katwijk is? en die schieten een mascleta in Valencia?