Fallas 2025 wie gaan er?

Hier nog 23 dagen, gister zitten kijken of het nog te doen is om ook de 22ste die kant op te vliegen na het nieuws van Ricasa. Helaas erg duur inmiddels :(

Hier nog 23 dagen, gister zitten kijken of het nog te doen is om ook de 22ste die kant op te vliegen na het nieuws van Ricasa. Helaas erg duur inmiddels :(
22 februari denk ikm dat je bedoeld?
Het nieuws komt net te laat denk ik voor fallas zelf, schema is al rond .

Iemand wel eens een avondshow gezien van Tamarit?
Zag net de mascleta van 9 maart 2024 en ben daardoor erg benieuwd wat ze gaan doen met castillo in de rivier.

gaaf, geen traca, meteen beuken, op de video zag het er inderdaad uit dat ie snoeihard was....
de 17e schieten ze de castillo....ben echt heel benieuwd
Je hebt dan alleen ook Katwijk om 01:00, dus dat wordt wel keuzes maken of echt haasten en show wat verder weg zien.

Soms zijn het lastige keuzes in Valencia welke show je wel of niet pakt. Voor mij is dit een makkelijke keus, zal zeker die van Katwijk pakken.

Ik heb ook Katwijk gepakt maar ook omdat die redelijk in het centrum was. DIe dirk maas show ben ik niet geweest omdat het zon pokke eind was

Je hebt dan alleen ook Katwijk om 01:00, dus dat wordt wel keuzes maken of echt haasten en show wat verder weg zien.
Ik heb die keuze al gemaakt, en pak de castillo, haasten ga ik niet doen en ik vind het te ver van mijn hotel, die staat naast de castillo, Fiets daar al zat!
in 2024 was in placa de boxta, was een goede lokatie, daar ben ik wel geweest voor de mascleta.

Back
Bovenaan